Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Att ha målsättningen att vara "topp 20 i Sverige" när man spelar i allsvenskan är talande för vår regression.
Zackie skrev:Jag vet inte va man ska säg, säsongens svagaste insats i kanske den viktigaste matchen, tyder bara på en loosermentalitet. Att byta tränare e kanske inte alltid de bästa alternativet men nu har vi inget val, här måste det in en ny röst med helt nya idéer, kan absolut inte bli sämre, vi försökte o bara flytta upp assisterande men detta blev ju inte bra nånstans, 1 seger mot VSK i början av juni duger såklart inte. Vill vi stanna kvar måste det kosta med en ny tränare!
FFF-experten skrev:Jag tycker vi "fegar ur". Backar hem och ger bort initiativet mot seriens sämsta lag. Det är en usel taktik enligt mig.
FFF_Klagshamn skrev:Man undrar hur vi ekonomiskt kommer att klara av denna smällen? Kommer vi att på sikt kunna bli en elitklubb igen?
Zackie skrev:1-6 o noll p mot Vasalund denna säsong, in Nsima we trust. Vet inte vad ABW har fått för instruktioner men inte kan de väl va o hämta boll på mittfältet??? Å andra sidan får han ju heller inga bollar att jobba med så han ser väl de som sin enda chans? Vi är tyvärr chanslösa mot ett B-betonat Vasalund som käkar upp oss centralt, vinner vi nån nickduell där? Försvaret e skit o så oxå övriga spelet tyvärr. Söderettan nästa år tyvärr, de här laget är inte bättre. Mkt gick fel när vi kickade Eklund, Tuve e säkert en go kille men vi skulle tagit in nåt helt nytt med helt nya ögon, men detta va ju klart en billig lösning vilket brukar bli kostsamt i längden….
FotbollsFFantast skrev:Han e med såg honom nu bra avslut….
FotbollsFFantast skrev:Har nån sett Adrian? E han med i Solna?
Långabollar123 skrev:Är Stoffe Helgon i detta lag eller????? Vågar inte byta ut honom ?
Långabollar123 skrev:Va fan gör Wede när han tappar bollen???? Inte nog med det så står Özen och vinkar på offside istället för att hjälpa Noring . VA FAN
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )