Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
MrHedin skrev:Ser fram emot när vi ska piska Tvååker nästa säsong
FFF_Emil skrev:I fjol hade vi 8 poäng på 11 matcher Iår har vi tagit 10 poäng på 11 matcher detta ser riktigt illa ut..
Långabollar123 skrev:Hade vi vunnit matchen mot Trelleborg så hade vi inte skrivit så som vi gör nu. NEGATIVA ? Då hade vi sagt att nu så, ska vi jaga kval platsen uppåt . Så jämt är skiten just nu. Så det viktigaste är nu att kanske få in en leder sedan bara komma tillbaka med en enorm revansch lust och springa sönder alla lag med publikens hjälp också . Jag tror att vi supportrar kommer vara stolta av grabbarna nu till hösten. Det har varit ett väldigt konstigt vår för hela FFF men nu kör vi.
FotbollsFFantast skrev:Vilken etablerad försvararförstärkning vill gå till bottenlag i SE mitt i säsongen? Känns inte jätteattraktivt …… Som det sett ut kan jag tänka mig comeback av både Joza och Pärlan…..
FFF_Klagshamn skrev:Nix det är tyvärr ingen större skillnad mellan oss och dom lagen just nu men det är just skillnad som vi är ute efter för annars kommer vi tillhöra den skaran av klubbar i Division 1 nästa säsong. Det krävs rejäla förstärkningar i defensiven om vi ska kunna vända detta sportsliga svarta hål som vi befinner oss i. Vi saknar ledare i denna truppen. Att hämta hem Gabbe nu mitt under säsongen skulle vara skadligt både för oss och för hans utveckling. Det är bättre för hans utveckling att han fortsatt får speltid hos Åtvid och kanske kan han på sikt bli en tillgång för oss.
FFF_Klagshamn skrev:Kul att höra. Håller inte någon större koll på amatörfotboll än så länge iaf får jag väl medge. Det är dock rätt stor skillnad på att prestera mot Tvååker och Torns IF jämfört med att göra skillnad i denna truppen. Av det man sett av honom hos oss kan man dock konstatera att han inte höll för elitnivå på långa vägar men kul om han har utvecklats hos er nu under våren. Vi behöver dock ha in en riktig ledare i laget för tillfället och tyvärr är nog inte Gabbe redo för att bli det än.
Åtvidhasse skrev:Då kan du inte sett många Åtvidmatcher iår. Gabbe har gått rakt in i vår 11. Spelat alla matcher 90+ förutom första då han va skadad. Han spelar ytterback hos oss för de är de vi behöver. Senaste matchen spelade han mittback. En av de snabbaste spelarna jag har sett i svenskfotboll. Hade gärna sett att han blir kvar hos oss efter sommaren men de är ju upp till er ledning
Brattebobo skrev:Se där ja..
Åtvidhasse skrev:Då kan du inte sett många Åtvidmatcher iår. Gabbe har gått rakt in i vår 11. Spelat alla matcher 90+ förutom första då han va skadad. Han spelar ytterback hos oss för de är de vi behöver. Senaste matchen spelade han mittback. En av de snabbaste spelarna jag har sett i svenskfotboll. Hade gärna sett att han blir kvar hos oss efter sommaren men de är ju upp till er ledning
FFF_Klagshamn skrev:En kille som knappt tar en plats i ett lägremitten-lag i Division 1 tror jag tyvärr inte hade varit lösningen på våra problem. Enda fördelen där är väl att han är en av våra spelare tillskillnad från Kalle B som skiter i oss. Ska vi åka ur kan vi likgärna satsa på egna produkter istället för att låna in legoknektar.
Tuta och Kör skrev:Alltså jag är ingen stor fan av Björklund, men tycker så synd om han efter att ha sätt matchen igen. Killen spelar högerback och mittback stora delar av första halvlek då inte ÖZEN hängde med. Inte nog med att han behöver fokusera sig på sin mittback plats så var han tvungen att hjälpa Özen flera gånger. Tragiskt att inte Özen får något skit för det dåliga jobbet han gör. Lättre att kritisera nya spelare.
Brattebobo skrev:Tar han knappt en plats där alltså? Nej jag har ingen direkt koll, vill bara minnas att han var bra där i början.
FFF_Klagshamn skrev:En kille som knappt tar en plats i ett lägremitten-lag i Division 1 tror jag tyvärr inte hade varit lösningen på våra problem. Enda fördelen där är väl att han är en av våra spelare tillskillnad från Kalle B som skiter i oss. Ska vi åka ur kan vi likgärna satsa på egna produkter istället för att låna in legoknektar.
Brattebobo skrev:Med vårens facit i hand hade det nog nästan vart bättre att satsa på Gabbe och inte låna ut honom till Åtvid, framför att ta in Björklund. Hur ser låneavtalen ut, måste vi ha kvar Björklund säsongen ut och ha Gabbe fortsatt utlånad?
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )