Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46361 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Sammo_FFF skrev:Usch vad dåligt. Snart måste vi börja vinna matcher, och dessutom med flera måls marginal. Vår målskillnad är nästan sämst i serien ju.
PekkabadboyForEver skrev:Viktigt att Karl-Axel åker med upp till Eskilstuna på lördag. Går rykten om en minibuss från Rosengård och då behöver dessa balansera upp spriten med vatten om de skulle ha tur att få komma in på arenan.
Zackie skrev:Högerbacken e de jag känner är största ?, Borgström hel o frisk är för mig given där, Özen har inte imponerat i år o fick kliva av skadad senast, Linus kan ju spela både till höger o vänster men till vänster gjorde ju Englund de bra senast med bla ett fint inspel till 1-0! Som de även pratades om i podden kan ju även Norén spela till höger om nu Tuve väljer att ta med kapten Karlsson igen, Axel gjorde de bra i AS förra året på den positionen.
Lagetvidhavet skrev:Alltid svårt att ta ut en elva när nästan alla spelare är redo men efter Söndagens vinst blir jag förvånad om Tuve inte ställer upp med samma elva. Hintsa, Edi, Söderström, Melker, Borgström och Tobbe K finns att slänga in. Fint! Dags för en bortaseger igen.
Zackie skrev:Utan att va fullt uppdaterad på skadefronten så hade de här vart en kul 11:a Noring Linus B-Björklund-Norén-Bala Wede-Stoffe-Adrian-Hintsa Kizito-ABW Lite felballanserad men extremt offensiv
Henke_Gbg skrev:Om Kwame Kizito gick på 85-90% av sin maxkapacitet i helgens match så kommer han bli ovärderlig för er resten av säsongen.
Visar 1 till 30 ( av 46361 poster )