Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46338 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Henke_Gbg skrev:I mina ögon har styrelsen i FFF en helt verklighetsfrånvänd förväntan. Detta citat kom från Hannell: "Med ett, från styrelsehåll, så uttalat mål om att komma tillbaka till Allsvenskan direkt är den här starten undermålig.". Fakta: Ett lag som kommer klart sist i allsvenskan 2020 med klart sämsta målskillnaden. Som dessutom tappat kanske bästa mittbacken i hela allsvenskan (Calle) samt andra tunga pjäser, och vars stomme av "klasspelare" är föråldrade och är på nedgång (Stoffe, Söderström, Wede etc). Och detta kryddat med helt oprövade ynglingar. Det är nog större chans att vinna på lotto än att hamna topp 3 i Superettan. För FFF gäller det att kriga för livet för att slippa att hamna bland de tre sista lagen... Jag gillar FFF och hoppas verkligen att ni inte åker ur.
Zackie skrev:Tyckte jag såg att Nsima va med o tränade idag när jag körde förbi arenan, kanske ändå hade vart ngt i sommarfönstret, är ju tyvärr inte så att anfallarna idag öser in mål direkt, han har ju gjort de bra i SE innan o är jävligt jobbig o tung o möta, ett långskott kanske men ändå kanske bättre än nån chansning?
Mac_ skrev:Nej då. Att man diskuterar återkomster för gamla FFF-profiler är inte att spåra ur. Det betyder att vi fans värnar om vår stolta historia.
Begravningsentreprenören skrev:Är det inte dags att gallra fler i klubben? Många i styrelsen, som inte borde ha en plats?
Brattebobo skrev:Får grillansvarige stanna?
Mac_ skrev:Vi har vunnit på läktaren i Nyårscupen säkert elva år i streck. Ingen helt oviktig detalj.
Brattebobo skrev:Vinberg har 16 nyårscupen-guld, det svider förstås lite. Men Stafsinge och Rinia bara 4 st var så vi är ohotade om andraplatsen än så länge. Sedan att vår senaste seger var för 23 år sedan och inte ligger helt färskt i minnet är ju lite trist. Men ändå anor värda att lyfta fram!
[/QUOTE=Ejje skrev:Utveckling hit och dit, handlar om resultat över tid, och där är ni ju efter Falkenberg.
FFF_Klagshamn skrev:Ja jo dom är ju oerhört intressanta att lyssna på. Massvis med klyschor som inte säger något om hur katastrofalt det ser ut i praktiken. Har hört Hasse i intervjuer allt för många gånger tyvärr. Är mest bara snack om att "vi haa täänat baa i veckan" "stämningen i spelaaabussen är god!"
Begravningsentreprenören skrev:Är det inte dags att gallra fler i klubben? Många i styrelsen, som inte borde ha en plats?
Visar 1 till 30 ( av 46338 poster )