Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Norrby Varberg och Värnamo i allsvenskan. Tvååker i superettan. Vi och öis i Division 1. Allt vänds opp å ner!
Ejje skrev:Riskabelt med en så oprövad tränare. Kan bli div 1 kval mot tvååker om det vill sig illa...
Ejje skrev:Riskabelt med en så oprövad tränare. Kan bli div 1 kval mot tvååker om det vill sig illa...
Långabollar123 skrev:
Fotbollsgalning skrev:Inget ont om Tuvesson men tror att det bästa hade varit en helt ny röst. Skulle tro att det kommer en ny tränare efter sommaruppehållet. Nu när Eklund fick gå så får vi se om det berodde på honom,eller är truppen inte så bra som de flesta tror? Med tanke på vad klubben gick ut ned för målsättning , att vi ska tillbaka omgående, är det lite märkligt att man plockar in ungdomsspelare med i stort sätt ingen erfarenhet alls bortsett ifrån några enstaka spelare. Tycker själv att truppen är för tunn för att ha en möjlighet att gå upp med. Vi tappade inför säsongen många spelare med mycket rutin och erfarenhet nästan en startelva. Kan man ersätta dessa spelare med ungdomar med i stort ingen erfarenhet och sedan tro att man ska gå upp i allsvenskan omgående? Ganska naivt att tro det om ni frågar mig. Det kanske borde varit så att fler huvuden borde rullat och inte enbart Hasses, men det får vi väl ta efter säsongen. Framåt FF??
Långabollar123 skrev:Håller tyvärr inte med där!!! Jag är väldigt stolt att man tog in ungdomar som kan bli väldigt bra med tiden och som skulle kunnat gå nästan till vilken klubb som helst i Sverige, väljer ändå att utvecklas i Falkenberg FF , det är är jag stolt över. Problemet anser jag att dessa äldre som är kvar i klubben inte håller eller så är dom skadade hela tiden och klarar inte fysiken . Där är problemet. Tobbe Carlsson , Özen , Söderström, Wede , Englund och till vis del Stoffe ??? Inte många topplag i superettan dom hade platsat i, dom platsar ju knappat in hos oss många av dom och sedan plockar man en ny super star från Nigeria som inte hade platsat i Tvååker. Herregud ???? Där är problemet om ni frågar mig . Så att sätta all dessa press på dessa unga killar är sådär bra. Så detta är inte bara Hasse fel.
Fotbollsgalning skrev:Inget ont om Tuvesson men tror att det bästa hade varit en helt ny röst. Skulle tro att det kommer en ny tränare efter sommaruppehållet. Nu när Eklund fick gå så får vi se om det berodde på honom,eller är truppen inte så bra som de flesta tror? Med tanke på vad klubben gick ut ned för målsättning , att vi ska tillbaka omgående, är det lite märkligt att man plockar in ungdomsspelare med i stort sätt ingen erfarenhet alls bortsett ifrån några enstaka spelare. Tycker själv att truppen är för tunn för att ha en möjlighet att gå upp med. Vi tappade inför säsongen många spelare med mycket rutin och erfarenhet nästan en startelva. Kan man ersätta dessa spelare med ungdomar med i stort ingen erfarenhet och sedan tro att man ska gå upp i allsvenskan omgående? Ganska naivt att tro det om ni frågar mig. Det kanske borde varit så att fler huvuden borde rullat och inte enbart Hasses, men det får vi väl ta efter säsongen. Framåt FF??
Lagetvidhavet skrev:Jag vill också ha en tränare med lite glöd och passion! Vi måste få in lite mer rock n roll i tränarstaben.
Zackie skrev:Va tror vi om ersättare då??? De jag skulle vilja ha är en som verkligen brinner för de på sidlinjen o hela tiden engagerar sig, idag har vi ingen på plan som hörs, då behöver man en tränare som gör de! Kan undra om man redan innan de slutgiltiga beslutet fattades har haft ngr krokar ute. Tuve kanske är rätt man, dålig koll på de.... Axeldahl, va händer med honom??? Borde de inte rimligtvis vart han som tog över, är väl han som e 1:e assisterande, Tuve kom väl först in när han o Henke fick lämna HIF?
Zackie skrev:Va tror vi om ersättare då??? De jag skulle vilja ha är en som verkligen brinner för de på sidlinjen o hela tiden engagerar sig, idag har vi ingen på plan som hörs, då behöver man en tränare som gör de! Kan undra om man redan innan de slutgiltiga beslutet fattades har haft ngr krokar ute. Tuve kanske är rätt man, dålig koll på de.... Axeldahl, va händer med honom??? Borde de inte rimligtvis vart han som tog över, är väl han som e 1:e assisterande, Tuve kom väl först in när han o Henke fick lämna HIF?
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )