Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Får grillansvarige stanna?
Mac_ skrev:Vi har vunnit på läktaren i Nyårscupen säkert elva år i streck. Ingen helt oviktig detalj.
Brattebobo skrev:Vinberg har 16 nyårscupen-guld, det svider förstås lite. Men Stafsinge och Rinia bara 4 st var så vi är ohotade om andraplatsen än så länge. Sedan att vår senaste seger var för 23 år sedan och inte ligger helt färskt i minnet är ju lite trist. Men ändå anor värda att lyfta fram!
[/QUOTE=Ejje skrev:Utveckling hit och dit, handlar om resultat över tid, och där är ni ju efter Falkenberg.
FFF_Klagshamn skrev:Ja jo dom är ju oerhört intressanta att lyssna på. Massvis med klyschor som inte säger något om hur katastrofalt det ser ut i praktiken. Har hört Hasse i intervjuer allt för många gånger tyvärr. Är mest bara snack om att "vi haa täänat baa i veckan" "stämningen i spelaaabussen är god!"
Begravningsentreprenören skrev:Är det inte dags att gallra fler i klubben? Många i styrelsen, som inte borde ha en plats?
Mac_ skrev:I en intern chattgrupp med några engagerade FFF-supportrar har vi enats om att det enda rätta är att Sven Sjöholm får komma tillbaka som tränare. Det var ingen slump att vi slog Åtvidaberg med 7-0 det året han ledde laget. Går inte detta hem kanske Henke Larsson är sugen på ett nytt äventyr efter att ha varit med om ett annat stort i ”Över Atlanten”.
FFF_Klagshamn skrev:4?? Vi är 6 mahls Brattebobo.
FFF_Klagshamn skrev:Ni varbergare och hbkare kan komma tillbaka när ni har 6 nyårscupen-guld. Mitt i dessa mörka stunder måste man komma ihåg att eines ist doch klar. Wir sind meisterhaft!
Sidledsdanne skrev:Lyssna på valfri intervju med Hasse.
Brattebobo skrev:Först tänkte jag ilsket slå tillbaka när jag trodde att det var oss du syftade på med stryklag i Superettan osv, men sen insåg jag att du bara talade förnuftigt. Ja, våra fyra Nyårscupenguld väger tungt Klagshamn, bra att lyfta fram dem ibland :))
Sidledsdanne skrev:Tycker du att fotbollens utveckling endast berör Varberg Bois? Ser du inga andra matcher?
Sidledsdanne skrev:Tycker du att fotbollens utveckling endast berör Varberg Bois? Ser du inga andra matcher?
FFF_Klagshamn skrev:Usch mot den moderna fotbollen. På vilket sätt tycker du att vi försöker spela bollen ända in i mål?
Ejje skrev:Varberg har 1,3 allsvenska säsonger. Innan ni fick in en bra tränare var ni ett stryklag i nedre delen av superettan. Så att tala om utveckling är kanske lite väl tilltaget. Kom tillbaka med den kommentaren om 3-4 år, är ni kvar i allsvenskan då, så visst:)
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )