Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
The Boss Fbg skrev:Kommer inte att hända - FFF har ALDRIG sparkat en tränare och kommer inte att göra det nu heller...
FFF_Emil skrev:SPARKA HASSE NU
Gulfot skrev:Jag skäms! Frågan är om vi ens kommer klara att hålla oss kvar i Superettan.
Zackie skrev:Vi tillsammans med ÖIS o Vasalund har släppt in flest mål i årets SE, tyvärr är jag inte förvånad, mer förbannad över varför de inte agerats tillräckligt med försvarsspelet som senaste åren läckt som ett såll, måste ju vara själva upplägget av spelet som inte sitter då de helt omöjligt kunnat vara fel på alla spelare? När Henke tränade oss var de väl en match som stack ut ( 0-4 borta mot HBK på hösten) annars va de ju relativt stabilt, visst vi fick stryk, men siffrorna hölls ju ofta nere o vi gav aldrig upp, idag känns de som mkt gamnackar när de hackar lite. Stoffe i all ära men nån lagkapten e han inte, alldeles för tyst på plan, låt Noring ta den rollen då Stoffe kan koncentrera sig på de han ska!
Tuta och Kör skrev:Måste vara spelsättet som spelarna inte är trygga med. Man har hört skvaller om att Adam Bergmark Wiberg och Oliver Hintsa har tagit möte med Hasse om att varför man inte testar 4-4-2 då man känner sig kanske tryggare med det. Hoppas detta inte stämmer för sedan dess har man helt plockat bort Hintsa men inte inlånade spelaren Adam. Känns konstigt att man inte kan ha dialog med tränaren för just Adam och Oliver kan man ju inte klaga på att dom inte jobbar hårt för laget. Verkar då som att Hintsa fick ta skiten för gnäll. Kämpa kriga dö för 3P idag.........
Långabollar123 skrev:Kämpa ja!!! Stör mig lite på Hasse hur han uttalar sig i HN och hur han har det som ursäkt, istället för att säga , vi har bred trupp och det blir en härlig chans för dom som får chansen. Däremot säger han . DET SER INTE SÅ LOVANDE UT ????? Vad fan då är man ju inställd på att förlora matchen och visar att han inte tror på dom som kommer in. Mongo
Långabollar123 skrev:Kämpa ja!!! Stör mig lite på Hasse hur han uttalar sig i HN och hur han har det som ursäkt, istället för att säga , vi har bred trupp och det blir en härlig chans för dom som får chansen. Däremot säger han . DET SER INTE SÅ LOVANDE UT ????? Vad fan då är man ju inställd på att förlora matchen och visar att han inte tror på dom som kommer in. Mongo
FFF-Eric skrev:Blir svårt att starta med en spelare som inte ens är frisk eller med i truppen va?
Gusten II Adrian skrev:Läge att sätta en hundring på bortaseger i morgon.
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )