Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Långabollar123 skrev:Efter har varit och sätt på U21 matchen mot Gais så förstår jag inte värvningen av Bala??? Jag vet inte hur man kan värva en spelare som kanske är bara en chansning? Han är inte dugg bättre än dom vi redan har och jag trodde att vi skulle värva någon som verkligen skulle höja laget. Såg knappt någon skillnad mellan höger backen som var en junior och Bala som var vänster back. Han hade stora problem defensiv och hade inte Ahmadi som var stark och duktigt i matchen och hjälpt Bala så hade det blivit katastrof på den kanten. Kanske behöver tid men jag trodde att man hade hämtat en klass spelare som skulle lyfta laget. Planens gigant i U21 matchen var utan tvekan O.Hintsa och så länge Boris Lombana spelade för Gais. Se nu till och ställ och lag med hjärta och som är breda på att det ska göra ont att möta oss. För nu är det bara krig och inställning och inget annat. Kämpa
Lagetvidhavet skrev:Noring Linus-Norén-Björklund-Englund Hintsa-Stoffe-Melker-Wede Edi-Adam Helt omöjligt att veta deras status men det ska inte betyda något för oss imorgon. Hemmaplan och en jäkla revanschlusta skall räcka för tre poäng. Nu är det fasen på allvar! Byt ut dig själv om du inte känner så. Kriga!
blågulvitt skrev:Akseli Pelvas, kom tillbaka! Allt är förlåtet!
Mac_ skrev:Vi slog Trolhättan med 7-0, Vasalund med 5-0 (Rodevåg gjorde ett klassmål där) och i samma veva tvålade vi dit Åtvidaberg på bortaplan med 3-0 som gick upp det året. Låg och nosade på kvalplatsen då, men tappade sedan mot slutet. Efter de där tre matcherna fick man känslan att "fan vi går upp i år". 2008 året innan, låg vi i toppen halva säsongen också. Innan dess var det 1998 som man fick förhoppningar om gulvitt i allsvenskan ;)
Mac_ skrev:Men men fan vad taggad man är för första mötet i serien mot Vasalund sedan 2009. Det kanske till och med är årets match rentav.
Storstads Suporter skrev:Vad gör YWP för att bli av med Hasse?
Zackie skrev:Mitt i allt elände så har de faktiskt vart intressant o se Garbett 2 senaste matcherna, har växt en hel del. Mot Vasalund Noring Linus B-Kalle-Axel-Bala Söderström-Stoffe-Garbett-Wede ABW-Kizito Tycker Kalle o Axel till stora delar gör de bra igår, stöter fram emellanåt o är väl hyggligt stabila, dock deras första match ihop, Linus är väldigt nyttig o fin teknik, Bala bättre än Englund, om Söderström fortfarande e skadad in med O Hintsa där. Englund, Özen o Edi håller tyvärr inte måttet för tillfället. Adrian är avstängd, Melker skadad, så Garbett kan va ett alternativ centralt. Adrian har haft fina hörnor/frisparkar tidigare men igår föll han liksom laget ihop o allt va skit!
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )