Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 22 | 12 | 5 | 5 | 41 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
7 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46639 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Emil skrev:Byt ut Edi och Hammarbyaren i paus illakvickt
The Boss Fbg skrev:Har Edi varit så här genom-usel i någon match på senare år???
Zackie skrev:Vi har väl aldrig förlorat mot Värnamo? 1-1 blev de väl 2017 i Värnamo efter sen kvittering av Edi, men aldrig förlorat! Ett lag som alltid passat oss bra, men men de är historia nu. De viktigaste nu är att vi om vi hamnar i underläge inte tappar huvet utan fortsätter med stort tålamod att mala ner motståndaren o inte börja med massa idiotsaker som tex Tobbe i förra matchen, utan sträck på er o kör över Värnamo! Svårt att sia om start 11:a då de blev klart sämre efter bytena i förra matchen, vill dock ha skärpning hos vissa Tobbe K, Englund o Stoffe, det är ni som ska bära de här yngre laget då måste man fan stäppa upp ett par nivåer. Förresten va va de för byte i förra matchen, man plockade ut Stoffe o satte in högerbacken Özen när vi ska jaga seger, fullständigt hål i huvudet! Sen vill jag oxå se ett jävla engagemang från Hasses sida vid linjen, o inte bara stå/sitta som om han har all världens bekymmer, mana på, skrik va jobbig mot dina spelare när de inte gör som ni överenskommit!!!! Krossa Värnamo!!!!
Tuta och Kör skrev:Tyvärr har bäst före datum gått på Kalle,Wede;Özen och Tobbe kapten. Helt rätt tänk av klubben att sakta slussa in unga spelare. Om så det skulle krävas ett år till i superettan. Bygg långsiktigt . Man kan inte leva på gamla meriter det är dagsformen vecka för vecka. Säkerligen så hade dom spelat om dom hade överbevisat att dom ska spela. Bara kämpa vidare så kanske formen kommer. Falkenberg är ju höstens lag då kanske dom äldre vaknar till. Man kan ju inte säga att det är ungas fel att vi torskade mot Öster? 60min gick både Melker, Hintsa och sedan Linus ut. Ny tag
FotbollsFFantast skrev:Läser att AFC har en backlinje med tre killar fördda 2000 , 2001 och 2002, känns lite som att vi inte vågar satsa på våra egna, tänker främst på Gabbe.... Men kommer man från Nya Zealand, Holland eller om nån tipsat om spelarna får man otaliga chanser.... Kan med tänka mig att Borgström fortsätter, men ser gärna med att fler kommer igång i år, lite rotationstänk, säsongen är lång, avstängningar etc... Forza Gula
Zackie skrev:Håller med till stora delar, tycker dock Linus ska fortsätta på högerbacken, Sverker kan emellanåt se lite trög ut, kör Kalle från start, vi behöver få igång honom, Wede har för mig alltid vart en favorit med en väldigt hög högsta nivå, även honom måste vi få igång. Tyvärr finns de inte på kartan att Hasse petar Tobbarna, krävs väl ett benbrott på dessa för att Hasse ska tänka om......
Zackie skrev:Håller med till stora delar, tycker dock Linus ska fortsätta på högerbacken, Sverker kan emellanåt se lite trög ut, kör Kalle från start, vi behöver få igång honom, Wede har för mig alltid vart en favorit med en väldigt hög högsta nivå, även honom måste vi få igång. Tyvärr finns de inte på kartan att Hasse petar Tobbarna, krävs väl ett benbrott på dessa för att Hasse ska tänka om......
FotbollsFFantast skrev:Värnamo elvan Noring Özen- Norén- Kalle B- Bala Stoffe-Adrian-Wede Sverker-Bergmark- Edi
Gusten II Adrian skrev:He he, Varberg tror att det är en konspiration mot dem. Och HN håller med. Säga vad man vill, men Persson är bra på att skapa en ”vi mot världen-känsla” i gruppen.
Brattebobo skrev:Nä nu vänder vi på den här skutan. Krossa Värnamo härnäst och rulla sedan igång stora segertåget!
Visar 1 till 30 ( av 46639 poster )