Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Falköga skrev:Ja. Offensiven och det beryktade possessionspelet är ju magisk.
FFF_Klagshamn skrev:Din poäng blir bara mer och mer tydlig när man ser på denna defensiva shitstorm som utspelat sig hittills mot Degerfors.
Brattebobo skrev:Offensiven är jag inte orolig för, det är defensiven som blir frågetecknet i år hur bra vi kommer få på plats.Hade vi haft med oss Calle J och Amiot ner i Superettan hade det nog bara vart till att gå ner och vända upp igen som HBK förra året ungefär känner jag, men det är mycket som behöver sitta betydligt bättre defensivt om vi ska vara med i toppen.
FFF_Klagshamn skrev:HBK hade 3 säsonger nere i superettan dock ;)
Brattebobo skrev:Offensiven är jag inte orolig för, det är defensiven som blir frågetecknet i år hur bra vi kommer få på plats.Hade vi haft med oss Calle J och Amiot ner i Superettan hade det nog bara vart till att gå ner och vända upp igen som HBK förra året ungefär känner jag, men det är mycket som behöver sitta betydligt bättre defensivt om vi ska vara med i toppen.
Zackie skrev:Varför ska vi byta ett vinnande lag? Melker gjorde ju dessutom 2 assist senast, låter fullkomligt orimligt...
Lagetvidhavet skrev:Match dag igen och tuffare motstånd, spännande att se hur vi står oss där. Jag vill ha samma elva men ett byte: ut med Melker och in med Linus på innermittfältet. Come on you gulvitt!
Lagetvidhavet skrev:Nej, man vet ju inte. Det ska vara en mittfältare som kan dominera jämte Adrian. Ingen dussinlirare...kanske för låg nivå på spelare?
Zackie skrev:Nån som har koll på hur de gick med Linus Dahl som provspelade för oss mot MFF, gjorde i mina ögon en bra match, men å andra sidan är de en mittfältare vi behöver?
Zackie skrev:Viktigt att få vinna, är inte bara o gå ut o tro att allt bara löser sig. De är ju i den första omgången de lägre rankade lagen är som mest taggade, o ett förväntat topplag i ettan är bra o trycka dit, många spelare som inte riktigt tar plats i de andra Göteborgsklubbarna. ABW o Edi kommer fira stora triumfer i SE om de får va hela. Tror inte Kizito kommer va tillbaka före sommaren, skadade sig i juni förra året, brukar ta 12 månader. Målet vi släpper in kan inte Hasse vara nöjd med, lång hörna som trycks dit med hög volley på bortre o Englund som försöker stoppa o flyger som en vante:(
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )