Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Kul att tävlingssäsongen drar igång idag! Många av de ”bättre” lagen har haft de tufft mot de mindre så detta blir en riktigt bra värdemätare. Blir 4-3-3 med Edi, ABW & Hintsa längst fram. Tobbe K från start o han får väl K Björklund jämte sig, till höger Özen o vänster Englund (själv vill jag ha Borgström) Tror nog att Samuel A kan slå sig in på mittfältet trots att han knappt spelat innan, de ska ju va bra kvalite i den spelaren o Hasse vill nog ha igång honom? Så mittfältet blir Stoffe, Melker & Samuel o Noring i mål.
Zackie skrev:Kul att tävlingssäsongen drar igång idag! Många av de ”bättre” lagen har haft de tufft mot de mindre så detta blir en riktigt bra värdemätare. Blir 4-3-3 med Edi, ABW & Hintsa längst fram. Tobbe K från start o han får väl K Björklund jämte sig, till höger Özen o vänster Englund (själv vill jag ha Borgström) Tror nog att Samuel A kan slå sig in på mittfältet trots att han knappt spelat innan, de ska ju va bra kvalite i den spelaren o Hasse vill nog ha igång honom? Så mittfältet blir Stoffe, Melker & Samuel o Noring i mål.
Lagetvidhavet skrev:Inga fler?
Tuta och Kör skrev:Getinge också. Fan händer ska du sova eller? God natt så länge då
Lagetvidhavet skrev:Har du inga fler favoritlag? Zzzz...
Tuta och Kör skrev:Äntligen lite tävlingsmatcher. Har längtat länge och det ser väldigt spännande ut i år. Sätter vi defensiven så tror jag på top 3 i år för det finns många hungriga spelare som vill vidare längre än att spela i Falkenberg och det är grymt bra. Vill att mitt favorit lag FFF går upp i år och sedan vill jag att mitt andra favorit lag HBK stannar kavar och ytterligare ett favorit lag IFK slås i toppen. SEDAN en av dom viktigaste sakerna är att Varberg BOIS ÅKER UT med dunder och brak, ,då kommer jag vara väldigt lycklig. Ps. Varberg kommer flygga ur Alsvenskan
Danielos skrev:Varför ogillar du Varbergs BOIS så mycket?
Danielos skrev:Varför ogillar du Varbergs BOIS så mycket?
Tuta och Kör skrev:Äntligen lite tävlingsmatcher. Har längtat länge och det ser väldigt spännande ut i år. Sätter vi defensiven så tror jag på top 3 i år för det finns många hungriga spelare som vill vidare längre än att spela i Falkenberg och det är grymt bra. Vill att mitt favorit lag FFF går upp i år och sedan vill jag att mitt andra favorit lag HBK stannar kavar och ytterligare ett favorit lag IFK slås i toppen. SEDAN en av dom viktigaste sakerna är att Varberg BOIS ÅKER UT med dunder och brak, ,då kommer jag vara väldigt lycklig. Ps. Varberg kommer flygga ur Alsvenskan
Zackie skrev:Visst de va ett ungt MFF, men de låter ibland som vi mötte deras P10, ser man de nyktert så startade de med 3 nyuppflyttade i A-truppen, många va under 23 men ändå bra med allsvensk rutin, tänker bla på Nalic, Almehodic (nåt sånt?:) Bejimo, kryddat då med rutinerade Anders C, Antonsson. MFF har Sveriges bästa akademi, vi sätter in Linus i andra som vi lånat från MFF, direkt så är han involverad både i 1-3 & 2-3, där ser man kvalite om man jämför med Englund o Özen. Helt annan utbildning o teknik, vilket som krävs idag, räcker inte bara med o kunna springa i 90 min..... Norén tycker jag e bättre på ytterbacken, kör honom eller Özen på höger & Linus eller Englund till vänster o plocka in en mittback till med Björklunds kvalite! Så ska de här bli bra.
Tuta och Kör skrev:Håller med. hade gärna set mer djupledsbollar på Hintsa för han verkar läskigt snabb. Vi behöver backar, måste få in någon rutinerad back till.
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )