Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Are you Sirius skrev:Hej! Marcus mathisen ryktas till oss. Vilken bild har ni av honom? Skulle han passa i ett spelande lag?
Klasspelare skrev:Jag tror att Mathisen kan vara påväg till Sirius?
Zackie skrev:Förlängningarna blir Noring, Englund & Özen, svårt o se dessa dragit åt dig nåt större intresse i övriga Sverige. Mathisen & Ericsson är svårt o säg, åldersmässigt ligger de bra till o bör vara som bäst nu, kanske att Ericsson återvänder till nån klubb i Göteborgsområdet o Mathisen till nåt AS bottenlag eller hem till Danmark? Förlängningar av Englund o Özen känns väl tyvärr inte jätteroliga då bägge passerat 30 o jag tycker vi bör satsa yngre, vi har redan Tobbe, Wede, Stoffe & Söderström som passerat 30, detta räcker enligt mig. Hanell pratade om att vi skulle ta in spelare från AS, vilka tänker han på då? Möjligtvis då från Varberg som inte platsar där, typ Alexander J, vet bara inte om jag kallar de allsvensk klass??? Känns som de kan hända vad som helst, allt handlar om pengar o enligt uppgifter ligger vi bra till där, bland de bästa i SE o kanske bättre än många AS lag?
Zackie skrev:Sportkontoret har tagit julledigt, åter 9/1 2021;)
PolitikerPer skrev:Vem blir årets första värvning? Eller för all del förlängning?
FFF-experten skrev:Även förra året gav man flera av de egna ungdomarna chansen. Särskilt under cupen och i början på säsongen. Sanningen är den att de inte riktigt var mogna för uppgiften och tyvärr fick några av dem problem med skador. Sedan har vi Edi och Brattberg som bägge fick relativt mycket speltid under säsongen. Så visst ger vi egna unga talanger chansen... Varje år har vi flera ungtuppar från de egna leden som är uppflyttade in i truppen. På varje träning får de chansen att visa upp sig. På varje träning! Visar de tillräckligt mycket så kommer de definitivt få chansen till matcher. FFF vill inget hellre än att presentera egna produkter. Men så lätt är det inte att få fram den ena talangen efter den andra. Ibland kan jag tycka att vi t o m flyttat upp för många egna produkter in i truppen vilket inneburit att våran "bänk" varit lite "tunn" emellanåt....men det är ju en svår balansgång att gå... HN skriver att Varberg är bäst på att ge unga spelare chansen...jag undrar; hur många av dessa är egna produkter och hur många minuter har de fått spela?
Zackie skrev:Att Jeremejeff återvänder till Häcken visar att Gustaf inte har nån framtid i den klubben, att han sen skulle vara aktuell för andra klubbar tex i Tyskland känns endast som ett sätt från Häckens sportchef att trissa upp priset o göra spelaren intressant. Vilken klubb vill betala kanske 5-8 miljoner för en spelare som större delen av sin seniorkarriär vart skadad eller utlånad utan fått ut nåt större av det? Enda sätter för honom att börja leverera igen är på en lägre nivå o hittar glädjen igen. Tror säkert att FFF arbetar för att få hem honom på ”riktigt”. Blir 24 i år o kan han hitta formen igen kan man sälja honom för en bra peng som även han får del av, det är ju så FFF vill jobba?
Gulfot skrev:Ärligt talat, kan det inte vara skönt med lite s1, kanske man kan vinna några matcher och gå hem med ett leende på läpparna.
Geting_BKH skrev:Någon som vill kopiera texten? :)
FF Kämpa skrev:Någon som vet vilket datum laget samlas igen?
Zackie skrev:Van Looy tycker jag var bra mestadels, inte sämre än nån annan, bra ålder dessutom o även en pådrivare, hörde man ju framförallt på försäsongen. Jag hoppas ju att både han o Gabbe kan spela samtidigt nästa år, lägg därtill Norén o Ericsson så har vi en fin fyrbackslinje. Det vi framförallt behöver är ju en riktig striker, att Edi vill vidare ser jag inga större problem i, han har kört fast o har i ärlighetens namn vart dålig när han fått spela i höst, kan helt försvinna ur matchbilden o visst är en måltjuv men kommer sällan i de ”heta” lägena då jobbet utan boll inte görs till 100% o dessutom klen eller loj i duellspelet.
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )