Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Det Van Looy bidragit med i år lovar jag Gabbe hade gjort bättre!!
FFF-experten skrev:Det klart man suktar efter lite nyheter men hellre bra än fort...Tror inte Håkan sitter och rullar tummarna. Inbillar mig att man har en del "grejer på gång... Det kommer!
FFF_Klagshamn skrev:När man går ut med de uttalandena som man gjorde från klubbens sida för 2-3 veckor sedan att man ska ha en bättre trupp till nästa säsong när vi ska spela i superettan än vad vi hade i år när vi spelade i allsvenskan så undrar man ju verkligen vad som händer just nu. Vilka spelare pratar man med? Pratar man öht med någon eller något? Verkar som att man eventuellt vill förlänga med typ Noring och någon till men i övrigt har vi gjort oss av med JC och Nsima. 2 spelare som förmodligen hade kunnat göra det rätt bra i superettan. Istället valde man att göra sig av med båda vilket i sig innebär att vi redan nu har en bit upp tills vi ens har en jämnbördig trupp med den som stod på plan i premiären mot Häcken i somras.
The Boss Fbg skrev:Nu presenteras nyförvärv på löpande band (i andra klubbar alltså) - VI får nöja oss med (i och för sig alldeles fantastiskt fina) lite foton från de gångna året/åren!?! Det blir väl som vanligt ett par panikvärvningar 1 vecka innan SE-starten...
FFF-experten skrev:Enligt HN har FFF erbjudit Viktor Noring nytt kontrakt. Man vill ha honom kvar. Noring kommer att lämna besked innan nyår säger han. Samtidigt letar Bois ny målvakt...Jocke Persson gör säkert allt han kan för att "knycka" Noring från FFF.. Finns väl inte en chans att han väljer Bois framför FFF?
FFF-experten skrev:Enligt HN har FFF erbjudit Viktor Noring nytt kontrakt. Man vill ha honom kvar. Noring kommer att lämna besked innan nyår säger han. Samtidigt letar Bois ny målvakt...Jocke Persson gör säkert allt han kan för att "knycka" Noring från FFF.. Finns väl inte en chans att han väljer Bois framför FFF?
Tuta och Kör skrev:Du verkar vara insatt i DIV1 Norra och i denna kille? Är du hans agent? Jag bara undrar?
Älskar1mot1 skrev:Här hittade jag en helhets video på hans säsong i Sollentuna i år! Finns riktigt goda egenskaper som kan gynna Falkenberg nästa säsong.
Tuta och Kör skrev:DIV.1 Norra är inte i närheten av DIV.1 Södra . Det är väldigt många dåliga lag. Tror 100% att Tvååker hade varit topp lag där. Så ska man hämta typ denna kille så måste man ha scoutat ordentligt och inte bara gå på klipp från matcher. Hoppas vi har scouting grupp som kollar runt om Sverige. Man kan fynda en del spelare.
FFF- Marcus skrev:Säger rykten vi vill ha denna spelare? På klippet såg de bra ut..
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )