Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Henke_Gbg skrev:Jag har följt FFF med intresse de 10 senaste åren. Dessvärre tycker jag att ni har gått i från att vara ett spelskickligt och tekniskt lag (som var väldigt roligt att se på) mot att nu mer vara inriktade på att kämpa och "sparka & spring" (och mindre roliga att se på). Skall ni kriga om topplaceringar i Superettan (vilket jag hoppas att ni gör) så måste ni hitta tillbaka till att vara ett mer spelförande lag. "Sparka & spring" duger inte i Superettan.
PolitikerPer skrev:Se gärna att Englund och Mathisen ges nytt kontrakt. Hade gärna sett Noring ännu en säsong men budgeten kommer knappast räcka till 3 målvakter. Kan man göra sig av med Brattberg? Låna till div 1-2 klubb? Tror Joza lägger skorna på hyllan, han har gjort mycket för FF men man märker ju att han närmat sig slutet av karriären. Hade vart kul att se Tobbe K en sista säsong som kapten, tror han absolut kan bidra med sin rutin. Ser gärna att Edi stannar men tveksam om han gör det, kan försvinna till annan Superettanklubb eller utomlands. Har en känsla att han och Hasse inte drar jämt men kan ha helt fel. Nsima och JC tror jag gjort sitt. Gustaf har varit helt iskall och skadebenägen så han lämnas förhoppningsvis tillbaka till Häcken. Det är långt till nästa säsong och lär hända mycket. Men skall bli spännande att se vad Kizito kan leverera i superettan, en ny chisom :)
Danielos skrev:Nä, det är inte så lätt att bara studsa tillbaka. Superettan är en tuff serie med betydligt lägre intäkter fylld av ex-allsvenska lag som fastnat där och för vissa fortsätter färden ända ner till division 1. Vi fick harva runt där i tre långa år. Med det sagt så bör både ni och Helsingborg ha goda förutsättningar att bli topplag nästa år!
FFF- Marcus skrev:Jag vet inte hur ni andra känner.. hade vi hållit oss kvar iår hade de blivit samma visa igen nästa år! Ser fram emot få se laget börja vinna igen och när vi väl kommer tbx ska vi va lite högre i tabellen! Sedan ja absolut om Hasse ev tar upp oss redan nästa är kan man diskutera ska han fortsätta med tanke på hur de gått i AS under hans ledning. Men vi har inte varit stabila något av dessa två åren och kan må bra av börja om! Lätt säga nu kanske för man tänker vi ska upp inom två år som senast men finns ju ingen garanti!
Lagetvidhavet skrev:Kizito har ju kontrakt och varit skadad hela säsongen. Inte en chans att han flyttar på sig.
Sammo_FFF skrev:När det gäller anfallet hoppas jag man satsar på Edi-Chibuike som anfallspar nästa år. Men Gustaf och Nsima får egentligen gärna stanna också. Fast just det, hur gör man med Kizito? Han kanske borde starta till och med, svårt att veta.
MrGrönSvart skrev:Tråkigt. Den enda jag unnar att åka ur är FFF_Klagshamn. Resten hade så klart varit kul att ha kvar med tanke på häftiga Hallandsderbyn. Kör hårt i S1 så hoppas vi på tre lag i Allsvenskan 2022 istället.
Knoppe skrev:Det var efter Ahl-Holmström kom in i 86:e. Han pressade på rätt hårt mot Häckens försvar och då skrek Alm till Kalmars bänk något i stil med "Vi e nöjda, ni e nöjda. Låt oss hålla bollen på egen planhalva." Så "dealen" var bara sista 5 minuterna när allt i princip redan var avgjort... Tråkigt när gräslag som Falkenberg åker ur, samtidigt som jag såklart är glad för Kalmars skull. Kämpa på och se till att ta en direktplats nästa år!
Kims stolpe skrev:Det skall tydligen ha varit en deal mellan båsen en bit in i andra när Helsingborg ledde mot Nkpg. Hoppas att vi möts i allsvenskan snart igen.
Kims stolpe skrev:Det skall tydligen ha varit en deal mellan båsen en bit in i andra när Helsingborg ledde mot Nkpg. Hoppas att vi möts i allsvenskan snart igen.
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )