Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FalkenbergsFF skrev:Jag kan ibland upplevas negativ gentemot vår tränare och sportchef. Men jag måste också vara ärlig och säga att både Hasse och Håkan har gjort ovärdeliga insatser för vår klubb. Att Hasse valde oss inför säsongen 2013 i ett läge då vi var bottentippade i Superettan med en ambition att spela i densamma serien nästkommande år är jag evigt tacksam för. Vi lyckas vinna serien och gjorde en imponerande första säsong i AS(Henke L som tränare). Hasse la den grunden, och det ska vi vara tacksamma för. Det samma gäller Håkan Nilsson. Ett oerhört stort föreningshjärta som under FFFs tunga är gjorde ett enormt jobb som sportchef, med små resurser och Håkan som inte ens jobbade fulltid fick ut mycket av varje transferfönster. Men allting har ett slut. Jag vill att FFF ska ha en tro på att utvecklas och att inte klara sig med nöd och näppe varje år. Därför tror jag ett skifte på både tränar- och sportchefssidan är ett måste. Vi behöver få in ett nytänk, lite andra ögon och en ny röst som kan UTVECKLA den verksamhet som bedrivs idag. Fortsätter vi i samma hjulspår så är jag rädd att vi får nöja oss där vi är idag. Det vill åtminstone inte jag. Forza Gula!
FotbollsFFantast skrev:Kanske just det familjära DNAet i föreningen som gör att vi inte kan lyckas etablera oss i AS, aldrig ett obekvämt uttalande eller kritik oavsett hur saker och ting ser ut..... FFF måste vara en dröm att stå som ansvarig tränare för på det viset.
FotbollsFFantast skrev:Kanske just det familjära DNAet i föreningen som gör att vi inte kan lyckas etablera oss i AS, aldrig ett obekvämt uttalande eller kritik oavsett hur saker och ting ser ut..... FFF måste vara en dröm att stå som ansvarig tränare för på det viset.
FalkenbergsFF skrev:Läste rykten nu om att klubben kommer att förlänga med Hasse - om nu så är fallet är det en totalt katastrof. Hoppas vi vinner sista matchen och sedermera lyckas knipa en kvalmatch. Oavsett vad ska inte Hasse vara tränare nästa säsong.
Danielos skrev:Lite löjligt att anklaga AIK för att de inte slog ett vilt kämpande Kalmar. Hatten av för Kalmar FF som istället för att hoppas på hur andra lag kan hjälpa dom ser till att få sitt öde i egna fötter!
vonheden skrev:Tror på er! Häcken kommer ösa på mot Kalmar och köra över dom, likaså Peking mot Heif. Ni ska bara se till att vinna, 1-0 räcker sen har ni kvalplatsen tippar jag på! Lycka till!
ChrisWaddlesSpöke skrev:Kom igen Falken! Ni slår Mjällby och ger er själva en chans. Sen gör Häcken förhoppningsvis sitt och ni är på kvalplats... Jag vill ha många halländska derbyn nästa år! // Support från söder.
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )