Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Svårt o se vilket resultat mellan HIF o Blåvitt som gynnar oss mest idag, vinner blåvitt har vi allt i egna händer att iallafall rädda kval, vinner HIF är forfarande blåvitt med där nere o vi kan klara oss utan ett kval. Oavgjort e alltid bra men då går HIF förbi på målskillnad, o då har vi de helt plötsligt inte i egna händer igen.
svartvit1915 skrev:Platsade inte i Landskrona BoIS. Kostsamma tabbar många ggr. Hoppas ni slår Helsingborg!
MrHedin skrev:Kritisera på du Lars. Som du vet om så finns jag oftast på plats, hejar fram vårt lag och stöttar dem när det inte är corona. Är givetvis glad när dem gör bra matcher, skriver även när det går bra ibland med på forumet. Men tror seriöst på att vi haft Hasse för länge nu.
Zackie skrev:Så helvetes dåligt av NORING!!!!!! O Calle!!!!!!
lars_fff skrev:Att man kan och ska kritisera dagens insats är självklart. Vi är inte alls där i första halvlek och sedan är uppförsbacken för stor. Tyvärr lyckades vi inte komma åt dem och deras raka spel straffade oss. Elfsborg spelade väldigt rakt och straffade oss gång på gång. Man får inte glömma att de var väldigt bra även om det inte ska försvara hur vi tog oss an matchen. MEN jag måste också kritisera en skribent här på forumet - som nu skriker ut hur dåliga vi är och avgå osv - men efter matchen mot Örebro eller Djurgården så var skribenten i fråga tyst.. väntar man endast efter sämre insatser för att kunna ta fram sågen? Men när insatserna är bra (som att vi tagit 7/9 pinnar de 3 matcherna innan dagens) så är man tyst? Man ska kritisera när det är dåligt, men man måste då också kunna hylla när det är bra. Blir lite skevt annars kan jag tycka. Avslutningsvis vill jag säga att dagens insats inte var tillräckligt bra samt att vi mötte ett lag som vann välförtjänt. Men tack vara den fina trenden vi haft sedan uppehållet har vi fortsatt en bra chans att minst knipa en kvalplats. Nu är det tre finaler som återstår och vi får göra vad vi kan för att stötta grabbarna!
Zackie skrev:Så du menar att spelarna inte har nåt ansvar?
Gulfot skrev:Vi blir överkörda av ett mycket bättre lag.
MrHedin skrev:Allt huvudansvar är tränarens dock. Falkenberg har juninte direkt spelat bra fotboll någon gång enligt mig. Där har du sanningen.
Zackie skrev:Så helvetes dåligt av NORING!!!!!! O Calle!!!!!!
Zackie skrev:Detta e ju inte Hasses fel! Spelarnas inställning e ju åt helvete, vi är forfarande ett bottenlag o måste göra jobbet därefter. Ut med Englund o Nsima o in med Wede o Edi!
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )