Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Nästa match är en enorm nyckelmatch för båda lagen. Att förloraren i den matchen kommer åka ur är högst sannolikt. Samma tyngd i den matchen som Kalmar borta förra året... vi kan ha en rätt go känsla med oss från senaste gången vi var där av att på nytt beträda Guldfågeln i oktober i ett avgörande läge. Hoppas på det
Zackie skrev:Sen är ju övriga resultat denna omgång helt magiska för vår del. Hoppas Häcken gör jobbet idag!
Zackie skrev:Varberg kommer oxå i slutänden vara där nere, de har dessutom ett tufft program kvar, där de själva menar atElfsborg hemma, de är där de tar den 3:an de behöver, låter ju lite som en vansklig strategi i mina öron!
The Boss Fbg skrev:Väntar ivrigt på vad Pekka har att rapportera efter vår (och kanske hans:-) erövring/ar idag haha...
FotbollsFFantast skrev:Du skojar?? Är de ens på plats nån av de 4 anställda de har kvar.....??
Zackie skrev:JC, 2 i betyg i HN, hade han spelat i BoIS hade han fått 5 på gränsen till en 6:a!
Zackie skrev:JC, 2 i betyg i HN, hade han spelat i BoIS hade han fått 5 på gränsen till en 6:a!
FFF_Emil skrev:John ”0 mål” Chibuike och Nsima ”träben” Peter på topp, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
Sammo_FFF skrev:Härligt. Nån som vet var Edi höll hus??
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )