Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 |  | 28 | 16 | 7 | 5 | 55 | 
| 4 |  | 28 | 13 | 8 | 7 | 47 | 
| 5 |  | 28 | 11 | 10 | 7 | 43 | 
| 6 |  | 28 | 11 | 10 | 7 | 43 | 
| 7 |  | 28 | 11 | 7 | 10 | 40 | 
TOTALT 46858 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

Kims stolpe skrev:Det skall tydligen ha varit en deal mellan båsen en bit in i andra när Helsingborg ledde mot Nkpg. Hoppas att vi möts i allsvenskan snart igen.

Kims stolpe skrev:Det skall tydligen ha varit en deal mellan båsen en bit in i andra när Helsingborg ledde mot Nkpg. Hoppas att vi möts i allsvenskan snart igen.

Sammo_FFF skrev:Sjukt i så fall. Men varför skulle Häcken göra det när Norrköping skulle kunna gå om dem? Eller menar du att de skulle kommit överens om ett resultat en bit in i matchen när Helsingborg ledde med 4-3?

Kims stolpe skrev:Hade jag varit er hade jag varit skogstokig. Andreas Alm står i intervjun efter matchen och erkänner att de kommit överens om resultatet med Kalmar. Det syntes på spelet kan man säga...

Brattebobo skrev:Det är väl den perfekta sammanfattningen av den här säsongen!

Kims stolpe skrev:Hade jag varit er hade jag varit skogstokig. Andreas Alm står i intervjun efter matchen och erkänner att de kommit överens om resultatet med Kalmar. Det syntes på spelet kan man säga...

Sammo_FFF skrev:Edit: Japp, där såg man på reprisen att målvakten lyfte handen från bollen. Bollen var lös och målet var regelrätt. Skräll att vi blir blåsta på ett mål igen, precis som i sista matchen förra året.

Zackie skrev:Varför i helvete byter man ut JC!!!!!!

Sammo_FFF skrev:Vafan bollen var lös eller!? Borde varit 3-2!

Visar 1 till 30 ( av 46858 poster )