Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46338 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Fotbollerik skrev:lycka till i brottarmötet! håller tummarna för er! Se till att låsa Goitom bara så ska de nog gå vägen.
Messi skrev:Hoppas nu Hasse spelar Edi o Gustav som fw sen att Stoffe blir lite släpande, då kan vi nog kassera in 3 pinnar.
Marcus skrev:Imorgon ska vi allt vinna mot råttorna från Stockholm
lars_fff skrev:Gusten - Calle Wede , alltså Antons brorsa är korsbandsskadad och befinner sig just nu i Falkenberg.
Brattebobo skrev:Ironi?
Klasspelare skrev:Grattis till nytt allsvenskt kontrakt nu när Gustaf kommer in. Han gör säkert minst 10 mål så det är bara att ställa ut skorna och spela av hösten känns det Som....
Brattebobo skrev:Hehe, nog för att vi inte ska agera småklubbsmässigt för sakens skull men lite i verkligheten får man nog hålla sig. Hade det ens vart tänkbart för klubbar som Djurgården eller Blåvitt att värva både Gustaf och Molins under ett sommarfönster ;)
Sammo_FFF skrev:Molins i Malmö bryter sitt kontrakt. Kan vi hugga där kanske? Inte så långt att flytta.
FotbollsFFantast skrev:Noring Van Looy- Calle J - Tobbe K Gabbe Englund Mathiesen- Björken Söderström Edi Lill-Stregen
FFF_Rosengård skrev:Jalla fan vad mycket amazing som väntar. Snart är det match på min hemmaplan och vi ska ha en fucking grym FFF-fest här i Rosengård. Tio år sedan jag blev känd som Laserturken och fuckin samtidigt började jag heja på FFF. Det är evig jävla kärlek nu jag svär. Pekka, Brattebobbo, Lagetvidhavet, FFF fucking Klagshamn jalla ni alla ska komma till min lokal för party innan MFF away. Kommer vara fullt med Malmöbrudar där som inget hellre vill än att träffa snygga falkenbergare (Samt en snygg FFF-libanes från Rosengård) Tequila finns det gott om också så bara att köra. När vi gjort kaos i Rosengård och med MFF på Swedbank taggar vi för fucking Torup borta med FFF-dam. Vi kommer minst en minibuss dit från Rosengård för att sjunga fram våra gulvita ladys. När vi sett Samantha Fox Andrews avgöra blir det party hela natten. Men först ska vi fuckin krossa Gnaget på söndag. Kom igen nu för fan. Tagga!!!!!!!!!!
FFF_Rosengård skrev:Nu när vi värvat Gustaf. Kan vi inte försöka få tillbaka Araba och Goodsway också? #Believeandachieve
Visar 1 till 30 ( av 46338 poster )