Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46351 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Rosengård skrev:Jalla vad fan. Tvååker away var fuckin legendary. Ett jävla party på Steakhouse och där såg jag hjältar som PG Skoglund och Nicke Limmared. Blev fina shots där med FFF_klagshamn. Sen gjorde vi kaos på Övrevi och avslutade med en vild efterfest hos Sverker. När jag och Pekka gick därifrån träffade vi på två vackra pumor från Skällinge och tillsammans med dom blev det en vild natt haha jag svär. Nu är det bara till att ladda om på alla sätt och göra kaos med fuckin HBK. Det kommer minst 20 FFF-fans från Rosengård och sjunger för stolta gulavita. Jalla nu väntar jag bara på att Håkan ska göra sitt jobb och värva någon nigerian så vi kan etablera oss i toppen.
Marcus skrev:Eftersom vi inte vill ha Jonathan T från Sundsvall som är bättre högerback än Söderström enligt mig. Söderström ska va högre upp i banan enligt mig då.. Då rykten säger vi tackat nej till honom så då vill jag verkligen tro vi har någon bättre på ingång snart!
Zackie skrev:Om ryktena nu stämmer ang Tamimi så känns de ju väldigt konstigt om vi tackat nej då killen har gjort 59 hela AS matcher 2 senaste säsongerna, då måste de ju ha med den ekonomiska biten att göra? Sen blir vi ju väldigt bakbundna då vi har spelare som endast uppenbarligen bara kan spela på en sida av planen på grund av att man är så fruktansvärt enfotad. Björken som det diskuterades här om att ev användas på högervingen skämtades i podden bort av Håkan N av att han är extremt vänsterfotad o visst de är han, men ska inte en AS spelare 2020 kunna sparka boll med båda fötterna? De skulle ju komma en nigerian o träna o han kunde ju uppenbarligen både spela höger o vänster, nån som vet nåt om honom, om o när han kommer?
FFF_Klagshamn skrev:Ja börjar fan undra med. Om det inte finns en enda bänknötare i något av de allsvenska topp 6-lagen tillgänglig så öppna plånboken och värva från något av topplagen i superettan. Snart bara en månad kvar till premiär och vi har inte en enda frisk högerback. Tar nästan vem som helst nu bara ge oss en högerback. Köper inte att man sa tack och hej till Pärlan för att köra med Kalle Söderström som högerback när serien drar igång..
The Boss Fbg skrev:Avsnitt 138 av dokusåpan ÖFK Bluff & Båg kommer senare under dagen - ”någonting spännande och roligt” :-))))) Jag kan knappt bärga mig - har Manchester United lagt ett miljardbud på klubben haha. Men påhittiga är ”lapparna” i varje fall (ungefär som när de rapporterar påkörda eller uppätna renar - inte en chans att någon kan kontrollera hur många som försvunnit:-)
The Boss Fbg skrev:Avsnitt 138 av dokusåpan ÖFK Bluff & Båg kommer senare under dagen - ”någonting spännande och roligt” :-))))) Jag kan knappt bärga mig - har Manchester United lagt ett miljardbud på klubben haha. Men påhittiga är ”lapparna” i varje fall (ungefär som när de rapporterar påkörda eller uppätna renar - inte en chans att någon kan kontrollera hur många som försvunnit:-)
FFF_Rosengård skrev:Jalla vad fan. Tvååker away var fuckin legendary. Ett jävla party på Steakhouse och där såg jag hjältar som PG Skoglund och Nicke Limmared. Blev fina shots där med FFF_klagshamn. Sen gjorde vi kaos på Övrevi och avslutade med en vild efterfest hos Sverker. När jag och Pekka gick därifrån träffade vi på två vackra pumor från Skällinge och tillsammans med dom blev det en vild natt haha jag svär. Nu är det bara till att ladda om på alla sätt och göra kaos med fuckin HBK. Det kommer minst 20 FFF-fans från Rosengård och sjunger för stolta gulavita. Jalla nu väntar jag bara på att Håkan ska göra sitt jobb och värva någon nigerian så vi kan etablera oss i toppen.
Visar 1 till 30 ( av 46351 poster )