Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:In med Wede jämte Björkengen, kör Stoffe som släpande bakom Nsima. In med Edi eller Chibuike tidigt om det inte funkar. Annars samma lag. Tobbe eller Per? Svårt men tror nog att Per borde få en chans till. Hemmaplan och naturgräs..bör avgöra till våran fördel. Nervigt värre på Lördag!
Lagetvidhavet skrev:Få lektioner av Örebro?? Örebro?? Hör ni själva hur det låter? Ett medelmåttigt allsvenskt lag som vi ska få lektioner av?? Tillåt mig att le för en stund... Sluta med alla löjliga bortförklaringar och kom in i matchen. Spela för att det är kul eller spela för att vinna och etablera oss? Snälla fotbollsföreningen...bestäm er!
Renen 1 skrev:Naiva ledarstab som tror att detta funkar haha katastrofalt.. sämsta försvarssspel jag skådat nånsin i modern tid i denna serien! och Englund får ej va med längre hur tänker ledningen! 3 matcher utan speltid säger bara hur oödmjuk hasse blivit och hur han tror att ett skönlir enligt honom ska gå... inställning och hårt jobb kommer först därför funkar detta ej och sämsta anfllarna jag bevittnat helt inkompetenta när de kommer till sista tredjedelen
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )