Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Sammo_FFF skrev:Ifall några IFK:are läser här: 1. 20 sekunder extra spelades efter de fem tilläggsminuterna. Några sekvenser tidigare när IFK skulle slå en frispark, tog det 40 sekunder för dem. Dessutom kanske ni kommer ihåg er egna vinst mot Häcken? Då var det 6 tilläggsminuter, det avgörande målet kom i 97:e. 2. Offside? Absolut inte. Sylisufaj är definitivt på rätt sida när Nsima passar honom. Mitt tips är att gå in på fotbollskanalen.se, se reprisen och pausa när passningen slås. 3. Bollen var inte heller ute. När ni ändå är inne och kollar reprisen på onsiden, kan ni även zooma in och se att hela bollen aldrig var över linjen. 4. Frispark för er när Calle Johansson nickar in den? Har ni aldrig sett en nickduell förut!? För det var just var det var. Calle var helt enkelt bara starkare än er mittback. Är det frispark får man ju blåsa varje gång det är nickduell. Vad skönt att vi kunde reda ut detta. Noll av era fyra bortförklaringar stämde alltså. Intressant. Väl mött och hoppas IFK krossar AFC nästa omgång!
The Boss Fbg skrev:Tyst om Sebbes utbrott - det tystas väl ner (som vanligt när det gäller storstadslagen) och det blir förmodligen ingen påföljd! Varför kan inte FFF sprida lite ljus över vad som hände - vem skrek han åt, vad skrek han, vems reklamskylt blev vandaliserad (eller var det ett fönster han krossade), kom polisen mm? Nån måste ju ha sett/hört vad som hände... Han hyllas för sitt engagemang på IFK:s forum - tokidiot tycker jag!!!
Fanatismo skrev:Jag har lagt en påminnelse på min lur inför sista omgången. För att efter den uttrycka min lycka över att ni åkt ur serien.
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )