Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Gulfot skrev:7,5an: Svar ja. Ta anslutningsbussen till centrum (Bussterminalen) och traska där ifrån istället. 2km gång.
Fanatismo skrev:Pajas inlägg.. unnar alla blåvita fans att komma till borta matcher såväl som hemma matcher. Du kan ju önska att ni hade detta "problem" . Tycker du kan oroa dig över att fylla era egna sektioner för dom tas också över av våra fans.
Fanatismo skrev:Pajas inlägg.. unnar alla blåvita fans att komma till borta matcher såväl som hemma matcher. Du kan ju önska att ni hade detta "problem" . Tycker du kan oroa dig över att fylla era egna sektioner för dom tas också över av våra fans.
PekkabadboyForEver skrev:Jag har en lösning på problemet att Blåvitts klacksektion sålde slut fort. Typerna i Falkenberg, Varberg, Kungsbacka, Lilla Edet, Trollhättan, Kungälv, Åmål och alla andra städer som håller på blåvitt enbart på grund av att man har stor klack och att det tänds flest bengaler där kan börja stötta sina lokala lag och bygga en supporterkultur på hemmaplan istället för att försöka vara en del av någonting ni inte är. Även kategorin som hejar på Frölunda Indians i hockey och Blåvitt i fotboll borde fundera över sina val. Frölunda Indians var en gång i tiden samma förening som blåvitts forna rival, Västra Frölundas fotbollslag (Bäst i Göteborg 1998). Jag vet att det numera är två skilda föreningar, men med tanke på historien borde Frölunda Indians supportrar heja på Div.3 laget Västra Frölunda i fotboll. Synd att dessa två kategorier har köpt upp biljetter på bortastå så att blåvitts riktiga supportrar inte får plats där. Jag välkomnar blåvitts äkta supportrar till Falkenberg, dock inte till hemmastå iklädda blåvita souvenirer. Det säger sig självt som flera andra varit inne på. Jaja, nu ska jag ta mig en tequila och njuta av sommaren. Stöd ditt lokala lag.
Garrincha10 skrev:Vet inte om det är något problem för er men FYI så börjar Blåvita köpa upp biljetter till er hemmastå...
Thomaz76 skrev:14300 i snitt på en arena som tar 17100 just nu. Lite mer än halvfullt änna ;) Förhoppningsvis är det omvända roller från träningsmatchen mellan oss på försäsongen där ni fullständigt käkade upp oss och vann med bara 1-0.
Zackie skrev:Blåvitt tycker klart detta e spännande att få spela på en slutsåld arena, i vanliga fall spelar de ju på ett halvfullt GU:)
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )