Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 22 | 12 | 5 | 5 | 41 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
7 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46633 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Innehåller 0 poäng för er del på måndag med
Fnuffa skrev:Jag har inget problem att leva i den fantasivärden, den är rosa och fluffig och innehåller Aiesh. Hoppas ingen skadade sig av glaskärvorna och att vi inte blir degraderade på grund av incidenten. Kram på er!
Sammo_FFF skrev:Nu när du ändå är i vårt forum: Jag kommer sitta i sektion M5, hur är det där? Ingen risk för bråk om man har gult på sig eller? :) Men är det generellt en "lugn" sektion, familjesektion typ?
Fnuffa skrev:Jag har inget problem att leva i den fantasivärden, den är rosa och fluffig och innehåller Aiesh. Hoppas ingen skadade sig av glaskärvorna och att vi inte blir degraderade på grund av incidenten. Kram på er!
Fnuffa skrev:Helt ärligt så skäms jag inte det minsta. Att svära på lagkamrater och att göra åverkan på vattenflaskor får han gärna göra så länge vi är över strecket. Det var nog en smula dumt att komma hit och bråka. Förlåt för det! För övrigt vill jag gärna se er i allsvenskan nästa år med!
Fnuffa skrev:Vad förstördes? Det är ju tråkigt men avstängningen gällde vad han sade. Det han angkladades för var ju att han ville mörda dommaren. Nu gjorde han inte det, och friades. Många av de mina tyckte att vi blev orättvist behandlade av dommaren vid ert kvitteringsmål. Ingen kommer någonsin bli nöjd. Men visst, det är nog lite mer synd om er!
Fnuffa skrev:Jag lyssnade på er podd där ni gnällde på Sebastian Eriksson samtidigt som att Özen pratade om att det saknades något i det mentala. Det kanske är lite jävla anamma och hjärta ni saknar! Vad sägs om att hyra Sebban som mental coach istället?
Visar 1 till 30 ( av 46633 poster )