Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46351 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Förändring på riktigt. skrev:Synd! ni var det bättre laget och borde ha vunnit.
Lagetvidhavet skrev:Tagga seger imorgon...det är dags nu! Släkten är värst så givetvis avgör Calle. 0-1 i 82a minuten. Eufori och glädje och sköna tre poäng! Framåt gula!
FFF-experten skrev:Tycker vi gör en bra insats borta mot AIK. Bortsett från att vi släpper till två lite för enkla mål då... Tydligt var att vi ställde upp lite lägre i banan och satsade på kontringar. Vi hade ju i princip en fembackslinje. Tror att det är så här vi ska spela i år. Tajta ihop bakåt, släpp lite på bollinnehavet och gå på omställningar...Tycker att Pärlan förtjänar extra beröm och gör en stabil insats. Håller verkligen med och just det jag tycker blir enormt viktigt ifall vi ska fixa detta, att hitta tillbaka till de som tog oss upp förra säsongen! Framgångsreceptet var inte att rulla boll i 90 min utan se som nu mot AIK då släppte vi loss lite och blev betydligt mer spetsigare framåt än tidigare. Vi kan inte spela för svårt o över vår förmåga och det har Hasse nog förstått nu hoppas jag. Snart vänder det!!
Visar 1 till 30 ( av 46351 poster )