Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47108 INLÄGG. JUST NU 0 INLOGGADE.
Zackie skrev:Matchens behållning, Wilands frisyr o Djurics shorts. Matchen i övrigt va bara skit.
Lagetvidhavet skrev:Wilands frisyr. Ridskolan 23 söker skådespelare. Känslan är att inte behöver skicka in ett CV. Det räcker med en bild.
Oyuga skrev:Tjena! Såg eran målvakt förra året och var väldigt imponerande då. Vad har hänt i år? Verka Ju katastrof hittills?
Zackie skrev:Matchens behållning, Wilands frisyr o Djurics shorts. Matchen i övrigt va bara skit.
Gulfot skrev:Av återstående matcher tror jag vi tar max 7 poäng, frågan är om det räcker. Tuff period framför oss nu.
Marcus skrev:Vi ska komma ihåg att vinner Hammarby är dom med på riktigt i guldstriden om inte djurgården vinner idag.. även om dom är sämre på gräs tkr inte jag det är ett bra läge möta dom imorgon.. Med de sagt menar jag inte att Vi inte kan vinna men tkr det är lite för optimistiskt för imorgon .. en poäng är jag nöjd med utan tvekan personligen iaf men visst hade tre poäng och årets skräll gärna fått komma nu.. men stor chans till seger är lite naivt tkr jag iaf
Visar 1 till 30 ( av 47108 poster )