Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47004 INLÄGG. JUST NU 2 INLOGGADE.
Stånk-Tommy skrev:Tragiskt att behöva se detta maskande och framförallt filmande som ert lag håller på med. Tycker synd om er....
FFF_Klagshamn skrev:Innehåller 0 poäng för er del på måndag med
Fnuffa skrev:Jag har inget problem att leva i den fantasivärden, den är rosa och fluffig och innehåller Aiesh. Hoppas ingen skadade sig av glaskärvorna och att vi inte blir degraderade på grund av incidenten. Kram på er!
Sammo_FFF skrev:Nu när du ändå är i vårt forum: Jag kommer sitta i sektion M5, hur är det där? Ingen risk för bråk om man har gult på sig eller? :) Men är det generellt en "lugn" sektion, familjesektion typ?
Fnuffa skrev:Jag har inget problem att leva i den fantasivärden, den är rosa och fluffig och innehåller Aiesh. Hoppas ingen skadade sig av glaskärvorna och att vi inte blir degraderade på grund av incidenten. Kram på er!
Fnuffa skrev:Helt ärligt så skäms jag inte det minsta. Att svära på lagkamrater och att göra åverkan på vattenflaskor får han gärna göra så länge vi är över strecket. Det var nog en smula dumt att komma hit och bråka. Förlåt för det! För övrigt vill jag gärna se er i allsvenskan nästa år med!
Visar 1 till 30 ( av 47004 poster )