Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Storstads Suporter skrev:Det går inte så bra för oss nu men sist i Alsvenskan är i alla fall bättre än sist i Superettan. För den platsen har HBK och där hoppas jag dom stannar
FFF 1928 skrev:Instämmer att Jacob E är bra på vänsterkanten med Joza har bekymmer. En del i detta är att Jacob får mycket bättre hjälp av Englund än Joza av Söderström. Detta leder till att Mathisen får lägga energi att hjälpa Joza och ligger inte alltid då rätt i sin grundposition som innermittfältare tillsammans med Björkgren.
FotbollsFFantast skrev:Ja så är vi där igen.... en bra genomförd match men poänglösa igen, tyvärr. Visst vi bjuder på andra målet, men väljer man som vi gör att spela med så små marginaler i hemåtpass till målvakt etc så kommer det hända fler ggr i år, det var ju nära flera ggr idag med..... Vi gör Malmö ganska bleka idag, de var bra första 15 min! Joza fortsätter att ha bekymmer medan Jacob E på andra kanten briljerar!! Vi kommer greja detta på sikt det är jag helt övertygad om, bara vi fortsätter tro på det och inte får tunga skadeavbräck? Stoffe vad var det med honom idag?, sjuk? Forza Gula
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )