Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Bra tankar. Jag tycker (numera) Stoffe är en av de bästa vi har och är en av få med lite extra kvalité offensivt till att göra sin gubbe och skapa möjlighet för andra framåt. Men samtidigt bör ju en Chibuike i sin fulla potential bakom landsmannen Nsima åtminstone hypotetiskt vara ett ännu vassare alternativ. Och i det läget är Stoffe såpass bra/omistlig att han kanske borde placeras på högerkanten istället för Söderström/Wede. Det är en möjlig tanke. Hursomhelst, på det stora hela är det bara att köra vidare. Jag tror fortfarande på det här laget, att de har potential för att åtminstone kunna hänga kvar! De har inte säckat ihop och tappat konceptet än på långa vägar. Hade vi (1) fått igång en målskytt (typ Chibuike i sitt livs form), (2) ha någon som är ett hot i djupled på motståndarna och (3) minimerat defensiva misstag/bjudningar så hade vi varit ett mittenlag i allsvenskan. Så länge vi inte har punkt 1-3 är vi ett bottenlag, men med tillräcklig kompetens som helhet för att kunna hänga kvar. Om vi aldrig viker ner oss. Heja på bara
Zackie skrev:Peta Stoffe? Den enda som hotat framåt, kanske inte igår men innan dess vår klart bästa! Ut med honom på högeryttern!
FotbollsFFantast skrev:Hasse här får du startelvan mot halvmiljardlaget!! Hampus Joza-Carl J-Tobbe K-Jacob E Kalle S-Björken-Mathiesen-Stoffe Chibuike Nsima Frågan är hu Tibbe trivs på HB? passningsspelet har brustit i de två sista matcherna, kanske byta plats med Tobbe K? Forza Gula
Nordvinden skrev:Tack för en god match! Ni började fint. Det är inte många lag som kommer till Sundsvall och lyckas ha bollinnehavet första 20 min. Giffarna har i 4 av 6 matcher haft svårt att få i gång spelet första halvtimmen (konstigt nog). 0-1 av FFF och det hade blivit jobbigt att ta igen. Skillnaden lagen emellan blir sedan Linus Hallenius. När ni får straff och gör mål så är vi många GIF-supportrar som får hjärtat i halsgropen. Jag tycker ändå att ni gör en godkänd match. Helt klart kommer ni att kunna störa många andra lag i den här serien men det gäller att minimera misstagen bakåt. Idag kontrar Giffarna in 2 mål. Desto svårare var det att möta ett organiserat FFF-försvar. Önskar er lycka till i resterande matcher (förutom returen) och hoppas att ni har Sirius och Eskilstuna bakom er i tabellen när den summeras i höst.
FotbollsFFantast skrev:Jozas uppspel direkt till Giffarna och 1-0, illa, totalt den sämsta insatsen hittills, Giffarna vann välförtjänt utan att vara riktigt bra. Sen återigen är jag fan så trött på matcher på balkongmattor, visst idag hade vi nog fått stryk ändå, MEN det är tråkiga tillställningar på plast, blir inte på riktigt liksom. Vet inte vad tanken var med Östlind men bra blev det inte. Nu skräller vi mot MFF och säljer slut FAA!! Forza gula
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )