Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Medicinen som jag ser det är nu att bänka Mathisen. Ett sjabbel med bollen centralt som leder till baklängesmål förstör matchplanen. Igår var detta roten till två av Norrköpings mål. Nej, kanske Wede eller Stoffe centralt bredvid John härnäst tack som jag ser det! Mathisen gör mycket bra också, men har han genererar mer poäng framåt än bakåt? Det är ju lite grundproblemet med honom, vilket vi visste på förhand från HBK-tiden...
Jannes pannben skrev:Det är ju hur tydligt som helst att han tacklar vår spelare i ryggen? Med tanke på att domaren under resten av matchen var extremt petig så är det märkligt att han släpper den.
FFF_Klagshamn skrev:Nsima är stark i kroppen och vinner boll knappast en knuff
Jannes pannben skrev:Nu fick ni ju både en ganska hårt dämd utvisning (inte felaktig, men tuff) plus att 2-2 är en rätt solklar knuff i ryggen och frispark så det är ju inte som att ni har allt emot er? Bra kämpat annars! Var imponerad av många av era spelare och även det taktiska uplägget.
Sammo_FFF skrev:Dessutom, hur fick de ens den avgörande frisparken i slutet? Jag såg ingen foul över huvud taget, någon som vet? (Såg på stream med dålig kvalitet...)
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )