Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Idag går bägge AS matcherna kl 16, nästa lördag spelar vi hemma kl 13.30, vilket är en helt bedrövlig publiktid o dessutom mot ett lag som tyvärr fortfarande inte lockar de stora skarorna (Häcken), visst jag kommer vara där men alla dessa som inte är genuint intresserade har nog annat o göra denna tid.
Lagetvidhavet skrev:Chibuike var spelklar redan förra helgen :-)
Rensarn skrev:Tror ni har goda chanser. ÖFK har extremt många nyförvärv och kommer bli riktigt bra om ett tag men än så länge är inte laget sammansvetsat. Spelsättet sitter inte hos alla och främst anfallsspelet har blivit lidande av det. Jag tror det är riktigt dålig timing för ÖFK att möta en nykomling som är hur taggad som helst efter en lyckosam start på säsongen
FalkenbergsBossen skrev:2-3 plusgrader och kanske snö i Östersund på söndag - handskar och långärmat rekommenderas ;-)! Idag njuter vi av värmen här med goa 15-16 grader och sol!!!
Brattebobo skrev:Per - en poäng mot Östersund känns inte omöjligt? Tre poäng känns inte alls omöjligt som jag ser det. Men det är klart, plastgräs i Norrland är en annan femma. Ska bli spännande att se hur vi löser det...
stortallen skrev:Visa vad ni tycker on Kindberg på Söndag. Er åsikt behövs.
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )