Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 28 | 16 | 7 | 5 | 55 | |
| 4 | 27 | 13 | 7 | 7 | 46 | |
| 5 | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 | |
| 6 | 27 | 11 | 9 | 7 | 42 | |
| 7 | 27 | 11 | 5 | 11 | 38 | |
TOTALT 46830 INLÄGG. JUST NU 2 INLOGGADE.
Bertilsson for the comeback skrev:Logiken att Jesper är från Böljan och kan därför inte ha hjärta till FFF Samma logik blir det när du kommer/bor i Klagshamn. Jag andas och lever men tycker din arrogans ständigt lyser igenom.
FFF-experten skrev:Har för övrigt inget emot om man ger Erik Pärsson nytt kontrakt. Han är stor, stark i kroppen och hyfsat snabb. Kan man slipa lite detaljer på honom så kan ha ta ett steg framåt ytterligare. Vår nya oslipade diamant?
FFF_Klagshamn skrev:Vilken logik är det du pratar om ens?
Bertilsson for the comeback skrev:Så djävla obegåvat inlägg så jag visste inte om jag skulle klassa dig som ett troll eller inte. Jag vet att du tror att du är någon slags storstadsupporter som ska sjunga hata Halmstad och slåss med dina egna och ska blanda in lilla böljan nu som dessutom är i samma damlag som vårt FF. Du vet ingenting om jeppes hjärta för klubben eller inte och med ditt resenomang ska ju inte Gustaf vara i klubben heller för den delen med tanke på att han åstadkommit lika lite som Jeppe gjort hittils. Men med din logik så får inte du vara Falkenbergsupporter därför du bor/är ifrån Klagshamn. Usch blir så fullständigt trött på din arrogans hela tiden.
FFF_Klagshamn skrev:Vill inte ha hem Jeppe han har inget hjärta för klubben är inte samma spelare som för 2 år sen och har dessutom knappt spelat någon seriös fotboll sen dess heller. Dessutom är han böljanit. Låt han harva vidare i Norrbys farmarklubb. Gustaf hade vart en dröm
Brattebobo skrev:Jo kanske kunde va nåt. Men skulle FFF vilja det hänger det på om Elfsborg vill låna ut + om Jesper vill då.
Marcus- FFF skrev:Chisom till Göteborg haha! Va ska han göra där? Sitta på bänken och tjäna 20-30 000 mer i månaden är väl skönt kanske iofs.. Låter märkligt men tycker att anfaller va vår sämsta lagdel iår och det kommer gå att ersätta Erik och chisom..
Marcus- FFF skrev:Mac: du menar Helsingborg som försöker köpa Gudmundsson från hbk där dom begär säkert ett par miljoner .. patetiskt.. självinsikt?
Visar 1 till 30 ( av 46830 poster )