Gratulerar till två spännande värvningar som blir spännande att följa nu när vi inte lirar allsvenskan 2019, Nsima Peter som jag tycker förtjänar chansen på en högre nivå efter fina säsonger i Vbois och Frej där han tydligt visat på kvalieter att han är redo för nästa steg samt att han har en historia av att göra många mål för lag längre ner i tabellerna. Samt Calle Johansson som jag tycker är en prestige värvning då kille gjorde det väldigt bra fram till att Granqvist kom in och tog över, som någon skrev nedan är fruktad på huvudet så tror att ni kan få ytterligare ett offensivt vapen i Calle. Tror han kommer bidra mycket till laget och kan bli ett riktigt kap om han bara får vara skadefri.
Tycker Falkenberg har varit smarta i sina rekryteringar de senaste åren och då bland annat detta året då man verkligen har träffat rätt och fått spelare att höja sig ytterligare när det anslutit till klubben där de fått en miljö som gör att de har möjligheten att utvecklas.
Det är just de som jag tror gör att ni kommer spela allsvenska och inte vi då ni är så mycket mer noggranna i era rekryterings processer vilket gjort att ni har träffat rätt oftare än vi. Samt att jag tycker att er förening genomsyrar en större tro på saker man gör och är betydligt mer tydliga i sin målsättning vilket gör att alla strävar åt samma håll. Tror många kommer att underskatta er nästa år förtycker bl.a. att ni har haft en tydlig spel idé som alla följt och det tycker jag man sätt tydligt de matcherna ni har spelat att det är mycke mer idéer i ert eget anfallspel än många andra lag.
Sedan är det intressant och höra av er hur ni ser på de spelare som nu lämnar fff, vad tycker ni att de håller för kvalité, tror ni att de tar rygg på Lundqvist och går till tvååker eller är det någon som har kvalitet för s1? Eller går de till klubbar längre ner i serie systemet.
PS: ber om ursäkt för lång läsning, men stort lycka till 2019