Sen drömmer vi väl fortfarande om den där kreativa innermittfältaren som man saknat lite. Nazari kunde ju varit en sådan men blev ju aldrig så pga skadorna. Nu tror jag faktiskt inte det blir något annat att räkna med än Chatto, Björkengren, Kwakwa och Zetterberg. Vi får nog nöja oss med det pga ekonomin, och kan hända det är tillräckligt bra ändå. Björkengren ska fortsätta utvecklas förstås och bli snäppet bättre till nästa år. Sen är ju varken han eller Chatto några stora kreatörer med bollen men ja... de är väldigt bra på allt annat. Men Kwakwa vill man ju se där också pga hans lite större offensiva förmågor. Hoppas det blir lite mer rätsida på det offensiva spelet utifrån innermittfältet nästa år.
En kantspelare till är ändå prio ett känner jag. Det plus att Özen förlänger snart förhoppningsvis...
Och ev. Götesson då som i så fall får bli vår spelare och inte ligga på lån längre. Men man vill ju satsa stenhårt på Zlatan nästa år.... hm. Nästan dömt att misslyckas med den mannens skadehistorik hur stor potential han än må ha. Men bara nästan. Ja, han ska ju vara tillbaka igen nu då, redo för 2018. Känns ju dock som ett väldigt osäkert kort det, men det där är ju en ständig diskussionsfråga i forumet här och har väl varit de senaste åren... Skulle hans knä för en gångs skull hålla är det möjligt att han kan göra 15 mål vad vet jag, men chanserna för att han skulle hålla för en gångs skull, hur många procent ligger de på...
Sen känns det ju rätt färdigt, större trupp kan vi väl inte ha egentligen?