Nä, Vall har nog bland den sämsta bollkontrollen i hela serien, minst 3 meter ifrån sig vid varje mottagning. Är dock bland de mest explosiva jag sett, men utnyttjar det alldeles för sällan. Stoffe å andra sidan med låg tyngdpunkt, svår att ta bollen ifrån, får ofta frisparkar med sig, men är så lång ifrån explosiv man kan vara och kommer därför alldeles för sällan runt på kanterna. Tycker nog ändå de är de bästa på de positionerna vi har idag. Har sagt det förr. Bygg självförtroende! Ingjut mod! Och det är tränarens uppgift. Prämiär, ny arena, nyförvärv, mycket folk. Man skall inte torska mot nykomligen på hemmaplan med 0-2. Det var som uppgjort för att bara rida på vågen. Det är för dåligt! Chatto med övriga nyförvärv som skulle vara satsningen "bara detta året med 1,5 milj extra i budgeten", var under all kritik. Visst, vi förde spelet, men det var för långsamt, utan spelidé och alldeles för få avslut. Tyvärr kan inte heller jag se något positivt framöver...låt oss hoppas att jag har fel!