Såg typ hela andra halvlek efter att ha läst här att man kunde se den för 19:-...
Jag vet inte vad man ska säga, känns lite sådär att inte föra matcher mot Öster och Norrby, inga tydliga linjer i spelet med boll, men å andra sidan tre provspelare på mittfältet (varav rött kort på Donkor efter ca 60 min) och ändå rätt okej att spela jämnt mot seriekonkurrenter borta på konstgräs, återigen åtminstone inte släppa in mer än ett mål och inte så värst mycket målchanser överhuvudtaget bakåt heller (vilket inte Öster heller hade, trots spelmässigt övertag).
Alvarez klart den som levererar bäst av de tre provspelare och antagligen är det nog bara han som kommer få kontraktsförslag, gissar jag.
Götesson var bra tyckte jag, känns väl skolad... har väl inte fått göra mål än men det kommer. Läser situationer och ser var han har medspelarna.
Vid ett farligt FFF-läge spelade han Pärsson som kom i ett bättre läge på ett bra sätt. Hade han vart bara målkär för egen del kunde han kanske testat o dra på själv, men med klart mindre chanser att lyckas. Känns som vi kommer slippa såna där Araba/Jeppe-situationer som vi såg förra året.....
På det stora hela... inte lysande men inte heller uselt, bra att inte släppa till så mycket målchanser, dock inget spel som indikerar topp 3 i superettan. Som man brukar säga också: typisk träningsmatch.
Tippar: Östersunds FK - Falkenbergs FF 0-0