Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Marcus skrev:Helsingborg är lyriska över Joel Enarsson!! FFF jobbade hans invit och valde Erik Pärsson istället så antar då att man anser Pärsson är bättre.. tycker det är smått komiskt hur dom tror dom kommer springa hem serien trots dom hittills endast flyttat upp juniorer och sedan förlorat spelare på spelare.. vi har däremot gjort några intressanta värvningar och någon till är på gång.. Men att vi tippas i toppen är för dom helt osannolikt.. längtar redan till att trycka dit dom i serien!! Gefle ryktas värva Sköld .. om så är fallet så tycker jag inte Gefles värvningar hittills inte i närheten ersatt dom som lämnat dom.. Superettan är jäkligt svårtippad även om mäktiga Dalkurd och Helsingborg säger annat..
Danielos skrev:Jag antar att TJN var tvungen att köpa ut sig från kontraktet, eller? Annars kan man väl inte bara sticka när det passar om man är under kontrakt!
Danielos skrev:Jag antar att TJN var tvungen att köpa ut sig från kontraktet, eller? Annars kan man väl inte bara sticka när det passar om man är under kontrakt!
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )