Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Fbg forever skrev:Eklund har lett laget i 2 av klubbens 3 mest framgångsrika år. Vi åker ur allsvenskan i år. Sett till resurserna skulle vi aldrig nått dit. Förutsatt att spelarna vill ha honom kvar ska inte ledningen i klubben gå in och förändra nåt.
snutstrut skrev:det är klart Hasse vill stanna. Så hade alla i hans situation sagt. Sedan brukar man läsa i tidningen dagen efter om att ledningen sparkat tränaren. Men det kommer inte hända här i Falkenberg. Tro mig! Men ärligt, finns det någon AS-klubb eller SE-klubb som hade behållit samma tränare efter en degradering in i en ny säsong?
Zackie skrev:Jag skiter faktiskt i vilket nu, de viktiga är förberedelser inför nästa säsong. Hammarby tillsammans med Gefle är de i särklass sämsta lagen som vart här i år, Nanne pratar om att ha ett spel som utvecklar svensk fotboll.... Jag blir orolig! Vi spelar helt OK idag, de sista saknas men de vet vi alla va de beror på... Ingen ordentlig avslutare! Självklart ska vi vinna idag, vi är de bättre laget. Vi startade med formationen o spelarna som jag ville, bara fortsätta så här o se de som träningsmatcher inför 2017. De jag bara inte kan förstå är alla dessa felbeslut i uppspelsfasen, men vi har väl brist i kvalitén. Vall va kul o de idag, framförallt i 2:a när han ett par ggr kliver förbi Hammarbys HB o få till bra inspel. De mest komiska idag måste vara Bajens klack idag när de sjunger "spela fotboll bonnjävlar" vill minnas att GAIS klack sjöng detta runt 2004 i SE. Sen att Bajens egen klack till stora delar består av folk från närliggande mindre orter än Falkenberg o även tragiskt nog oxå en del falkenbergare gör all mkt mer komiskt!!!
FFF_Klagshamn skrev:Nä finns väl knappt något äckligare än plastsupportrar boende i stan och närliggande orter som drägglar efter 08:a klubbarna istället för att stå upp för sitt lokala lag. Är väl samma idioter som bölar över arenan och sedan står o drar ramsor om "BÖNDER" som att dom själva inte skulle vara något annat.. Hellre "bonde" som står upp för mitt lag än att låtsas vara Stockholmare och hålla på ett lag man har 0 koppling till
Zackie skrev:Jag skiter faktiskt i vilket nu, de viktiga är förberedelser inför nästa säsong. Hammarby tillsammans med Gefle är de i särklass sämsta lagen som vart här i år, Nanne pratar om att ha ett spel som utvecklar svensk fotboll.... Jag blir orolig! Vi spelar helt OK idag, de sista saknas men de vet vi alla va de beror på... Ingen ordentlig avslutare! Självklart ska vi vinna idag, vi är de bättre laget. Vi startade med formationen o spelarna som jag ville, bara fortsätta så här o se de som träningsmatcher inför 2017. De jag bara inte kan förstå är alla dessa felbeslut i uppspelsfasen, men vi har väl brist i kvalitén. Vall va kul o de idag, framförallt i 2:a när han ett par ggr kliver förbi Hammarbys HB o få till bra inspel. De mest komiska idag måste vara Bajens klack idag när de sjunger "spela fotboll bonnjävlar" vill minnas att GAIS klack sjöng detta runt 2004 i SE. Sen att Bajens egen klack till stora delar består av folk från närliggande mindre orter än Falkenberg o även tragiskt nog oxå en del falkenbergare gör all mkt mer komiskt!!!
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )