Jahapp... Vad ska man säga efter gårdagens stora förlust?
Första tanken som kom upp på huvudet när man kolla resultaten var, ÄR DET VERKLIGEN SANT, DRÖMMER JAG ELLER?
Men till slut insåg jag att det tyvärr var på riktigt!... Aja det är bara att glömma detta och ta nya tag mot Real Mierda!.
Håller med Spiders, angående Javier Aguirre. HAN FÖRTJÄNER EN STOR KÄNGA!!... Varför rotationssystem??? Jag blir fan inte klok på han:@... för det första hur kan han starta med Coupet i målet när han har NOLL erfarenhet från La liga? är det inte bättre med Leo Franco i målet då han har en hel del erfarenhet från La liga sedan tidigare! och för det andra, VARFÖR(!) placerar han colombianen, Perea på högerbacks positionen?? När det egentligen inte är hans riktiga position???? Han blev ju ständigt förnedrad av Iniesta.... Det som gör mig ännu mer förvirrad/besviken är att vi har en del andra backar som är MYCKET BÄTTRE ÄN PEREA som kan spela på höger backen. (Läs Heitinga och Ujfalusi)
Heitinga har spelat förrut på den positionen i Ajax samt i den holländska landslaget, och sedan tidigare vet vi att Ujfalusi spelat en hel del på högerbacken i Fiorentina. Tycker att det var helt tjänstefel att inte starta med någon av dessa!
Tycker även att det bör nämnas att domaren's insats var under all kritik! (var det ens någon straff???) jag skyller inte förlusten på domaren men han kunde dömt mycket mer rättvisare, men antar att hemmaplan spelar mycket stor roll och med tanke på att det var barcelona vi mötte (barca och real domarnas favolag!).
Aja, det är bara att glömma detta och gå vidare... Gött även att det är landslagsuppehåll nu, hoppas bara att det kan gynna oss, med tanke på alla skador vi har för tillfället.
ATLETICO MADRID I VÅTT OCH TORRT!!!