Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera.
Är du inte medlem? Klicka här för att registrera dig.
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

rawkus [siempre contra la peste blanca]
14 april 2013, 19:04
”
zoran skrev:@rawkus [siempre contra la peste blanca
Om jag nagonsinn skapar ett parfymmärke sa kommer den första heta "Obsession: Perea" ;O
Älskar snubbe, seriöst. det är han och Shevchenko som jag haft flytet att följa sedan sina debuter pa högsta nivan :)

Alexander Ivanovski(red)
14 april 2013, 19:04
GOOOOL DE COOOSTA

Vilken utav Unibet och Bet365 har bäst kvalité på streamen?

Bobban (red)
14 april 2013, 18:33
Courtois; Juanfran, Miranda, Godín, Filipe; Gabi, Koke; Raúl García, Cebolla Rodríguez; Diego Costa y Falcao

Alexander Ivanovski(red)
14 april 2013, 18:13
RG8 och Cebolla från start... här är elvan!
http://www.youtube.com/watch?v=nygypt9ijg0&sns=tw
Conserva el Calderón!
14 april 2013, 16:53
Jag gillar inte pressen La Real har satt på oss nu..

Alexander Ivanovski(red)
13 april 2013, 13:53
Jag bryter tystnaden efter två dagar... PODCAST KOMMER UNDER DAGEN!

Conserva el Calderón!
12 april 2013, 00:38
Salah, som någon nämnde innan, är riktigt duktig högerytter. Visar sin klass mot Spurs dessutom!

zoran
11 april 2013, 19:26
@rawkus [siempre contra la peste blanca]
Haha, så jävla stort..även om din kärlek till Perea naturligtvis är betydligt mer creepy än Jockes till Mario, Kun (lol), Cléber Santana (ok, den hittade jag på..)

Alexander Ivanovski(red)
11 april 2013, 16:56
Rawkus: avundsjukan stiger mig över huvudet.... :(

rawkus [siempre contra la peste blanca]
11 april 2013, 16:31
Lite snabbt:
Igarkväll 2100(lokal tid) sa spelades Copa MX finalen här i Cancun mellan hemmalaget Atlante och mitt Cruz Azul. Detta var min fjärde final live med Azul sedan flytten till Mexiko för 6 ar sedan och alla 3 innan bjöd pa nagra rejält tunga förluster.
Men... igar... Finalen gick direkt till straffar efter 90 mallösa minuter.
Teofilo Guttierez satte Azuls första. Kun JJ Corona i Azuls mal(även landslagets 1e malis) räddade Kikin Fonsecas straff och sedan bar det av... I slutändan hade vi 4-2 när Atlantes näste straffskytt stegade upp och... sköt i burgaveln.
Guldet till Azul!
Planinvasionen fPoljde och det är egentligen HÄR som min höjdpunkt skedde: Efter kramkalas med Teofilo, Torrado, Corona mfl, sa fick jag ÄNTLIGEN syn pa Perea mitt i den orkanliknande folksamlingen. Jag armbagade mig fram och, nästen helt utan röst, först kramade snubben och sedan skrek ut flera ars eufori gällande MIN Perea. Jag hann även berätta att jag nu följt hans karriär med lupp i 3 av hans 4 proffsklubbar. Mäktigt nog är dessa 3 lag klubbar som jag fPoljer och brinner för. Jag mottog det största och bredaste jävla leendet fran Turbo Perea och fick en sista rejäl kkram och ett "gracias chico!" innan 2 vakter snällt drog bort mig. Ett sista "te amo perea, te amo!" var det sista jag fick säga till min idol.
Det hela känns sa jävla enormt och som i helvete vad jag väntat pa det ögonblicket!
Nu har ännu en sak pa min bucket-list kryssats av ;)
Kung Perea - enorm, jordnära och snabb som ett Japanskt supertag.

Gaboro
11 april 2013, 16:31
Porto är villiga att släppa Jackson Martinez för ca 24 mille Euro, typ 200 milj kronor, vilket inte alls är för farligt skulle jag vilja säga.
Grabben har gjort 23 ligamål på 25 matcher för Porto än så länge, men om Atletico prioriterar på att betala av haciendan så kanske man vill ta in benitez som jag tror är ett billigare alternativ. Står det någonstans ungefär hur mycket Benitez kan tänkas värvas för?

Alexander Ivanovski(red)
11 april 2013, 15:46
Kakan: För att Päronkastarna - Häcken och Gefle - Halmstad samt Norske Tippeligen känns hetare...

Kakan_Atletico
11 april 2013, 13:24
Varför inte Alex???

Alexander Ivanovski(red)
11 april 2013, 12:10
Kan påpeka redan nu att söndagens match mot Granada INTE sänds på C More....

Osito
11 april 2013, 00:21
Antonio López//
Nu har inte jag allt för bra koll på Atletico Madrid men Jackson Martinez, som även han har spelat i mexikanska ligan, känns som den naturliga ersättaren om "El Tigre" drar. Christian Benitez är även han en bra spelare som har en imponerande fysik, men visst han är inte alls lika vass som Falcao.

Conserva el Calderón!
10 april 2013, 23:13
Jag vill inte ha någon spelare från Porto längre iaf. De sätter klausul på €789 miljoner på vilken medelmåtta som helst i laget

Vamos Atletico
10 april 2013, 17:02
Jag tror vi ka garantera att det kommer bli en spnask/portugis talande spelare iaf ;)

Antonio López
10 april 2013, 16:37
Osito/
En intressant värvning visst men som ersättare till självaste tigern? Njaa.. Har väl inte ens någon koll på grabben, första gången jag hört talas om namnet var i Zorans artikel. Ska dock även nämnas att jag kände samma sak om Mirande och se hur fel jag hade där.

Hur ser ni på ett eventuellt nyförvärv i Christian Benitez?
http://blogs.mediotiempo.com/fut-al-horno/2013/04/09/ponen-a-chucho-benitez-en-el-a-de-madrid
VamosAtleti!
10 april 2013, 14:26
ofta united skulle punga ut 55 för el tigre? visst hade det smakat...

Ta tillbaka Camacho föfan.

zoran
9 april 2013, 20:44
@ADCS (red)
Du har PM!

Antonio López
9 april 2013, 12:04
el niño/
Jag gissar på att Atléti inte kommer behöva mer än 5 poäng i slutändan men visst skulle det vara skönt att inte behöva oroa sig.

el niño para siempre! (Red.)
9 april 2013, 12:00
En del kanske redan har sett det. Men vi behöver max 13 poäng till (om La Real vinner alla sina vill säga). Vi måste börja vinna bortamatcher,1-2. Ta poäng mot Real eller Barca sedan göra uppgifterna mot Granada och Zaragoza. Nu tror jag inte Sociedad tar full pott så borde räcka med 9-11 poäng.

Atlético har överklagat Godíns första gula mot Getafe när spelaren filmade...

zoran
9 april 2013, 01:05
Trademark-mål av Kunt mot Manchester United ikväll. Synd att han är, det, en Kun(t)..

Awkward moment när Lazios spelare heter Onazi och dessutom är mörkhyad. Snacka om hycklar-lag.

Antonio López
8 april 2013, 16:34
Man förstår väl spelarna, vad spelar de för egentligen. Att hålla ett respektabelt avstånd mellan dem och Barcelona/Real? CL känns väl mer eller mindre klart, iaf inte hotat i dagsläget. Håller med Karl om att det handlar om inställningen till matcher, vi har ju alla sett hur de spelar när det verkligen gäller.

Karl Pilkington (red)
8 april 2013, 13:41
@Kakan
Klart vi inte kommer spela såhär mot Real och Barca. Det hela handlar om inställning och motivation.
Skillnaden mellan årets Atlético och tidigare årgångar är att årets Atlético inte förlorar matcher som den här. När vi är omotiverade och gör en dålig insats kryssar vi. För två, tre år sedan hade Getafe vunnit den här matchen med 3-0. Det är just det som gör att jag inte är orolig.
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )