Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
PekkabadboyForEver skrev:Falkens Mentala och några andra tappra åker alltid. Sen kommer jag och FFF_Rosengård att finnas på plats. Brukar vara svårt att få iväg storbuss till vardagsmatcher nästan 40 mil bort dock, men vi har alltid folk på plats. Hoppas ni har mycket öl redo för mig och Rosengård, vi är törstiga. Hoppas även att ni har Kronbloms inställning till matchen, då bör vi åtminstone kunna få med oss en poäng hem.
Isolv skrev:Ja det är rätt Örebroarn. Bry dig inte om vad vi säger. Ta ut segern i förskott. Hur skulle du annars göra?
Brattebobo skrev:Men absolut, de imponerar. Dock har vi goda erfarenheter från Behrn Arena att ta med oss in på banan där. Först Gefle. Fram med hjältemod och orädd krigaranda, beslutsamhet och spelglädje!
PekkabadboyForEver skrev:Själv är jag för starköl, man borde satsa på ett riktigt brett sortiment dessutom i grillhuset. Falkenberg är en bryggeristad och det borde vi visa nu när vi är i allsvenskan. Starköl till ståplatspubliken, då kanske fler falkenbergare till och med vågar sjunga på hemmamatcherna också. Lugnet före stormen här inne innan "En Örebroare" kommer in och och sprider sagor samt hetsar inför nästa veckas möte mot ÖSK ;)
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )