Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46355 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Det är därför vi befinner oss i Division 1 nuförtiden. Vår sportsliga ledning är fullständigt okunnig och rakt av inkompetent. Vi kommer inte spela elitfotboll igen förns vi får in fotbollskunnande i föreningen.
snutstrut skrev:Jag håller lite med faktiskt. Jag tycker inte värvningen av Nsima Peter och idén att låta Aguda ”ta med en kompis” känns särskilt igenomtänkt. Känns alldeles för mycket Korpen över det hela.
FFF-experten skrev:Tycker vi har ett spännande lag på gång...Flera spelare har sett riktigt bra ut på försäsongen, bla Borgström och Gotfredsen...(synd att bägge är borta de första matcherna). Hoppas det blir klart snart bara med en anfallare till. Hoppas också på en spelstil likt Tomassons nya taktik...kvick, offensiv fotboll där bollen förflyttas snabbt med ett fåtal touch. Gillar inte när vi drar ner på tempot och rullar runt för mycket i sidled... Ska bli kul att det äntligen drar igång igen. Framåt FFF!
FotbollsFFantast skrev:Min magkänsla inför denna säsongen hoppas jag verkligen är fel….
FotbollsFFantast skrev:Min magkänsla inför denna säsongen hoppas jag verkligen är fel….
Tuta och Kör skrev:Offensiven håller inte och jag vet inte om Aguda börja känna att han är gud nu. Måste börja prestera annars bänka han så han vaknar till. Känns som det saknas en del i laget men vet dock inte vad exakt. Kanske farten vi hade föra året när vi ställde om. Det gick så fort och presspelet kanske. Kommer bli tuft att köra över lagen iår.
FotbollsFFantast skrev:Bor Aguda provspelaren och Nsima i samma paradvåning? Forza Nsima
Brattebobo skrev:In Nsima we trust, he’s coming home! Något komiskt men är i han i fysisk form så varför inte, perfekt konkurrens till Shears och Leo med mycket muskler, rutin och målsinne. Räddade kvar oss i allsvenskan 2019, borde väl kunna göra nytta. Får en känsla av att han skulle kunna lyfta laget på slutet av karriären. Även om jag inte sett honom på en plan på några år. Är han i god fysisk form? Hur såg han ut i dagens träningsmatch?
Micke122 skrev:Borgström avstängd första två matcherna i serien. Inte vad vi behövde direkt. Melker L ersätter?
Micke122 skrev:Borgström avstängd första två matcherna i serien. Inte vad vi behövde direkt. Melker L ersätter?
FFF_Emil skrev:Våran frälsare är här
PekkabadboyForEver skrev:Hakeem Araba tränar BK Häckens P16 :)
Visar 1 till 30 ( av 46355 poster )