Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46642 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Glory_FFF 1928 skrev:Detta håller inte, fyfan vilket bedrövligt jävla spel. Sedan är det för mig fullständigt obegripligt att vi byter in en inlånad spelare som gjort en träning med oss istället för Melwin som varit lysande under försäsongen. Vad ger det för signaler till våra ungdomsspelare? Fin matta har vi iallafall
Sammo_FFF skrev:Borde vara det nu iallafall. Fy farao vad uselt idag.
Dif 85 skrev:Inte för att jag hoppas..men är inte J-Södra storfavoriter i serien ??
Lagetvidhavet skrev:Mycket snack om laget ifrån Malmö vid namn Ariana. Det är många som snackar upp dom här på forumet. Men har vi helt glömt bort Lund och Norrby? Jag har betydligt mer respekt för dom och ser dessa som våra största utmanare. Kanske Jönköping… Premiär imorgon. Äntligen!
Glory_FFF 1928 skrev:Alla till arenan imorgon! Tobbe & Adam tackas av innan matchen så se till att komma i tid!
FFF_Klagshamn skrev:Så Nsima ratar oss för Stafsinge? 2020-talet är här
FFF_Klagshamn skrev:Så Nsima ratar oss för Stafsinge? 2020-talet är här
Lagkamraten skrev:Jag får väl be om ursäkt att jag är negativ. Men förstår inte riktigt varför vi ska låna in spelare som vi kan bli av med mitt under säsong. Och dessutom har vi både Remo och Melwin som vi hoppas ska slå igenom på de platserna. Och där tror jag Lucas Oskar o Rasmus är de Crisse väljer först. NEJ JAG TROR INTE PÅ ATT UTVECKLA SPELARE ÅT HBK!
Visar 1 till 30 ( av 46642 poster )