Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46355 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Med det sagt har jag under denna säsongens gång blivit rätt övertygad om att Chrisse absolut inte är rätt man att föra oss fram
snutstrut skrev:Intressant synpunkt? Du har ju skrivit ungefär samma rad i ett halvår här på forumet!
Tuta och Kör skrev:Inte bara Rasmus som tycker så. Jag tror inte heller kritiken är mot självaste klubben det är tränaren. Gräver man djupare så är det mycket saker som kommer komma fram. Det är just därför också denna trupp inte mår så bra som den skulle. FFF har en fin trupp med tyvärr en medioker tränare som lägger all sin kraft på sig själv och inte på spelarna. Han trycker ner visa spelare istället för att höja dom och utveckla dom på saker dom kan bli bättre på. Hade ett långt samtal föra matchen med en spelare som ej är kvar men var viktig för laget föra året. Hans ord tog jag till mig, Det spelar inte någon roll om spelarna kommer med förslag under matcherna för tränaren lyssnar inte alls. Det är ett problem och det som händer då är att grabbarna säger inte något. Jag tror inte folk fattar hur viktigt det är att det är 100% harmoni. Man vinner inte någon serie om alla inte mår bra. Nu snackar inte jag om bara egen fostrade spelare, gäller alla spelare.
Don Godiva skrev:Finns en intressant synpunkt att egna produkter har det svårare att få speltid.??Jämför med några värvningar som får chans på chans och inte gjort någon glad
Långabollar123 skrev:Ta in vad?
Långabollar123 skrev:Hundra procent så är det tränaren som styr hela klubben just nu. Saknar Håkan redan
Don Godiva skrev:Idag på träningen är det mycket att ta in
FotbollsFFantast skrev:Sen när klagar inte de som platsar på bänken ens? Så är det väl i alla trupper/lag? Utfryst/mobbad tog vederbörande upp det med arbetsgivaren? Det hoppas jag verkligen i så fall.
Långabollar123 skrev:Hundra procent så är det tränaren som styr hela klubben just nu. Saknar Håkan redan
Don Godiva skrev:Sportchefen är totalt anonym.Är ju den som styr klubben
Tuta och Kör skrev:Inte bara Rasmus som tycker så. Jag tror inte heller kritiken är mot självaste klubben det är tränaren. Gräver man djupare så är det mycket saker som kommer komma fram. Det är just därför också denna trupp inte mår så bra som den skulle. FFF har en fin trupp med tyvärr en medioker tränare som lägger all sin kraft på sig själv och inte på spelarna. Han trycker ner visa spelare istället för att höja dom och utveckla dom på saker dom kan bli bättre på. Hade ett långt samtal föra matchen med en spelare som ej är kvar men var viktig för laget föra året. Hans ord tog jag till mig, Det spelar inte någon roll om spelarna kommer med förslag under matcherna för tränaren lyssnar inte alls. Det är ett problem och det som händer då är att grabbarna säger inte något. Jag tror inte folk fattar hur viktigt det är att det är 100% harmoni. Man vinner inte någon serie om alla inte mår bra. Nu snackar inte jag om bara egen fostrade spelare, gäller alla spelare.
Don Godiva skrev:Finns en intressant synpunkt att egna produkter har det svårare att få speltid.??Jämför med några värvningar som får chans på chans och inte gjort någon glad
FotbollsFFantast skrev:Rasmus Gnälldolf…..
FFF-Eric skrev:Knappast om vi går upp. Tagga till nu och anmäl er till lördagens bussresa och stötta grabbarna till ännu en viktig trepoängare!
PekkabadboyForEver skrev:Centern no show!!!!!!
Lagetvidhavet skrev:Det kan bli en lång höst för Oddevold…
Mac_ skrev:Om vi hamnar på kvalplats blir det ett uppehåll efter sista omgången på tolv dagar. Ska visst spelas två totalt meningslösa landskamper där. Observera nu innan ni attackerar mig att jag inledde inlägget med "om" ;)
mackattack2 skrev:Känns ju inte riktigt bra med 13 st spelare vars kontrakt går ut 2023. Kan ju tänka mig att det kommer bli en del rotationer i truppen oavsett vilken serie vi spelar i 2024.
Långabollar123 skrev:Efter ha kollat på matchen igen så undrar jag vad Leo gör när han kommer fri????? Där står Aguda helt fri och väntar på öppet mål men snubben tar avsluten själv. Herre gud så ego. Man kan se på Aguda hur förvånad och arg han blev. Håller med och om att det är förvånande att vi inte vet något om nästa år. Känslan är att klubben rasar om man inte går upp. För nu borde man ju komma ut med nyheter om förlängning av kontrakt på spelare. Vill in och röra om Kansliet. Vad jag förstår så är det 13 spelares kontrakt som går ut.
Visar 1 till 30 ( av 46355 poster )