Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46355 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Herr Gaston skrev:"Vi ligger och rullar utanför straffområdena, vi kommer inte in i ytorna vi vill komma in i" citat i dagens HN. Den bilden delar inte jag. Man ligger och rullar i EGEN backlinje/planhalva likt Xavi och Puyol i gamla Barcelona (de hade lite mer kvalitet). Det går ju så oerhört sakta och varför måste i stort sett alla bollar passera Stoffe eller Tobbe? Dagens FFF är så oerhört talangfullt men begränsas av en så idiotisk och lättläst spelidé. Anfallsre slutar och springa om man inte får några bollar att jobba med. Jag har gillat FFF och deras fotboll tidigare men går snart hellre och ser Böljande, Vinberg eller Stafsinge m fl som åtminstone har högre tempo överlag på plan.
FFF1928GUU skrev:Vi är fruktansvärt ojämna, jag bergriper det inte. Vinner vi inte mot Lund så ser det väldigt mörkt ut...
Brattebobo skrev:Nej, det borde det väl ändå inte, sett över 90 minuter är det knappast så att Ljungskile borde vunnit... Men för dåligt är det.
Lagkamraten skrev:Nja nu vet jag inte om vi sett samma match! Det är ju tyvärr så att våra 2 mest rutinerade spelare Tobbe o Christofer som står och fastnar med bollen hela jävla tiden. Det fattas aldrig några snabba beslut. Det gör ju att våra offensiva spelare ALLTID möter uppställt försvar. Kan inte se att Rasmus var bättre än någon annan. Men visst testa men då vill jag se honom på topp inte springa ihjäl sig i det defensiva på mitten där han spelat de 2 senaste.
Brattebobo skrev:Efter denna makalöst dåliga insats större delen av matchen - Rasmus måste få starta nästa match åtminstone. Det är ju precis samma sjuka som utspelar sig, en slö och låg lägstanivå som man för varje match hoppas att vi nån gång äntligen ska ha jobbat bort. Rasmus spelar bollen snabbare och effektivare än de flesta andra, ordnade en felaktigt bortblåst (?) straff, framspelning till en jättechans och sen det egna skottet som var värt ett bättre öde och som Aguda tyvärr brände returen på. Det var väl typ det bästa vi hade. Han var inblandad i det av värde framåt. Och trögade inte ner vårt anfallspel.
FFF_Klagshamn skrev:En poäng som dessutom borde varit 0.
Lagetvidhavet skrev:Helt korrekt. Rasmus ska starta i nästa. Man är så Innerligt trött på denna inställning. Någon måste ju få igång övriga spelare. En poäng emot Ljungskile över två matcher. Smaka på den. Sanslöst.
Brattebobo skrev:Efter denna makalöst dåliga insats större delen av matchen - Rasmus måste få starta nästa match åtminstone. Det är ju precis samma sjuka som utspelar sig, en slö och låg lägstanivå som man för varje match hoppas att vi nån gång äntligen ska ha jobbat bort. Rasmus spelar bollen snabbare och effektivare än de flesta andra, ordnade en felaktigt bortblåst (?) straff, framspelning till en jättechans och sen det egna skottet som var värt ett bättre öde och som Aguda tyvärr brände returen på. Det var väl typ det bästa vi hade. Han var inblandad i det av värde framåt. Och trögade inte ner vårt anfallspel.
Tuta och Kör skrev:Man kan tacka gud.
Visar 1 till 30 ( av 46355 poster )