Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Kan konstatera att så fort vi mött ett av de andra topplagen hittills (alla tre på bortaplan dock) har det inte sett ut som att vi är det klart bästa laget i den här serien. Idag och mot Oddevold kom vi undan med blotta förskräckelsen. Med lite oflyt kunde vi fått straff mot oss mot Oddevold i andra halvlek, och att Lund lyckas ligga offside två gånger idag när de trycker in bollen är ju flyt… där hade de momentum. Får väl trösta oss med att vi trots allt bara mött (de andra) topplagen på bortaplan hittills som sagt. Det ska väl kunna bli något bättre hemma på FAA får man hoppas.
FotbollsFFantast skrev:Tror vi att vi ska kunna stå å lalla i eget straffområde i uppspelsfasen och vinna denna serien? Lund borta och vi har fan tur vi inte förlorar. 2 min kvar av ordinarie tid Stoffe masar sig sakta gående ut mot hörnflaggan…… orkar fan inte se mer nu. Nä denna gruppen mår inte bra, det syns, krisen är här nu. Inte på grund av tabelläget mer av hur fan det ser ut….
snutstrut skrev:Tobbe var verkligen inte bra idag. Kollar man på reprisen på båda målen så blir man lite mörkrädd…
mackattack2 skrev:Ja man blir bra förbannad! Hade vi spelat en offensiv fotboll och köttat på så hade jag inte blivit så arg om det blev 2-2. Men det man såg idag är ju inte roligt någonstans… med allt lallande i backlinjen o.s.v måste säga att jag tycker synd om Borgström som inte fick något understöd över huvudtaget på sin kant. Stoffe som ni säger måste träna upp flåset annars håller han inte ens för div 4 spel. Sista 10 kändes det som FF ville vinna mer än Lund, men som sagt då tar det en och en halv vecka innan Stoffe kommer ut till hörnflaggan!!!!
Gusten II Adrian skrev:Jaha, varför är inte Ärlig med??
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )