Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Lite väl negativt härinne trots vinst, visst man kan göra fler byten tidigare osv. men idag tillskillnad mot LSK så va de ju stabilt o energifyllt idag vid bolltapp o vi gick ju aldrig ner oss utan alla visade en beslutsamhet o krigarvilja även efter exempelvis bolltapp. Man ska göra byten men de ska göras av en orsak inte bara för att bänken ska få speltid, ok om vi höll på o tappa matchen i 2:a, men de fanns ju ingatecken på det idag? Nä bra o stabil match!
Zackie skrev:Lite väl negativt härinne trots vinst, visst man kan göra fler byten tidigare osv. men idag tillskillnad mot LSK så va de ju stabilt o energifyllt idag vid bolltapp o vi gick ju aldrig ner oss utan alla visade en beslutsamhet o krigarvilja även efter exempelvis bolltapp. Man ska göra byten men de ska göras av en orsak inte bara för att bänken ska få speltid, ok om vi höll på o tappa matchen i 2:a, men de fanns ju ingatecken på det idag? Nä bra o stabil match!
mackattack2 skrev:Det är ju elakt att göra så sena byten!! Det känns som Chrisse verkligen inte litar på dom yngre spelarna som började på bänken idag!
Mr_yellow skrev:Faktum kvarstår att vi lär behöva göra en säsong som ifjol.. vinna de mesta efter dålig start.. Trollhättan har 8 poäng mer redan och går som tåget.. visst kommer dom inte va lika stabila dom Gais tror jag men långt från säker.. vi har inte råd tappa poäng på sättet vi gjort hur som helst.. Långt långt kvar! Vinner vi några raka matcher nu så lär det lösa sig men håller med övriga.. skrämmande man litar så lite på de yngre i laget.. går vi upp till SE lär dom verkligen inte få speltid ..
mackattack2 skrev:Det är ju elakt att göra så sena byten!! Det känns som Chrisse verkligen inte litar på dom yngre spelarna som började på bänken idag!
Tuta och Kör skrev:Har ingen som måste in bara att man roterar på spelare ingen blir bättre av att gå träflisor i röven som Johan Glans utryckte sig Vi har förstått att du vill verkligen ha inne Sibelius men det kommer nog inte bli så. Tränaren avgudar Stoffe Carlson och Melker tar han inte bort. dock skulle jag vilja se Lucas hjälpa Adam på kanten nu när förmodligen Hintsa spelar på topp. För motståndarna har fattat att man ska slakta på vår vänster kant med Remo och Adam som är begränsade när det gäller försvar. Man kan inte ha på både Wille och Remo så extremt högt uppe varje gång, När Hintsa har spelat så har man kört fram Wille högre upp och Hintsa avvaktande plus att Hintsa jobbar hårt hem. Skulle vilja se så här till att börja med. Bra balans i laget och där Sibelius kan fortsätta att slå diagonala bollar och djupledsbollar till Hintsa. Anton Linus Gabbe Tim Adam stoffe melker wille aguda Sibelius Hintsa
snutstrut skrev:Tyvärr tror jag att man kommer ställa upp med samma innermittfält. Och gör man det då spelar det nog mindre roll om man har Leo eller Hintsa på topp… Men det är nog Sibelius jag hade önskat mest från start istället för Stoffe. Och att man plockar bort Tobbe ur backlingen…
Zackie skrev:Oavsett så har jag en go känsla, vi vinner & visar att vi likt efter FCT studsar tillbax direkt. Mot LSK efter 1:à halvlek trodde alla att de va klart o inte behövde göra jobbet, detta lär inte hända på söndag!
mackattack2 skrev:Vad tror ni, blir det några ändringar i start 11:an inför söndagens batalj eller kör Crisse samma 11 som sist ?
snutstrut skrev:Tyvärr tror jag att man kommer ställa upp med samma innermittfält. Och gör man det då spelar det nog mindre roll om man har Leo eller Hintsa på topp… Men det är nog Sibelius jag hade önskat mest från start istället för Stoffe. Och att man plockar bort Tobbe ur backlingen…
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )