Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 22 | 12 | 5 | 5 | 41 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
7 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46642 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Emil skrev:2-0
Gulfot skrev:Tyvärr kan jag inte följa matchen någonstans. Men enligt statistiken på diverse bettingsidor är vi helt utspelade. Förstår inte hur Östersund kan vara inblandade i en kvalstrid. Har ett mycket bra lag för att spela superettan. Fan orkar inte misären i div 1.. helvete också.
Gulfot skrev:Tyvärr kan jag inte följa matchen någonstans. Men enligt statistiken på diverse bettingsidor är vi helt utspelade. Förstår inte hur Östersund kan vara inblandade i en kvalstrid. Har ett mycket bra lag för att spela superettan. Fan orkar inte misären i div 1.. helvete också.
FFF_Emil skrev:Nej detta kommer inte hålla vi är alldeles för långsamma
FFF-Eric skrev:Deras spelare missar ju bollen helt vid vårt mål. Menar att båda målen är försvarsmissar. Sen är det ett kliniskt avslut av Aguda.
FFF-Eric skrev:Sammo_FFF: Om du kallar det vi släpper in ett skitmål, vad kallar du det vi gör? Supertavla av ÖFK! Domaren var annars totalt värdelös. På söndag vinner vi. ÖFK är det mest rädda och maskande laget vi sett i år. De ville inte spela fotboll, helt enligt plan antar jag?
FFF-Eric skrev:Sammo_FFF: Om du kallar det vi släpper in ett skitmål, vad kallar du det vi gör? Supertavla av ÖFK! Domaren var annars totalt värdelös. Och ska du prata om bortamål så avskaffades det för ett år sen. På söndag vinner vi. ÖFK är det mest rädda och maskande laget vi sett i år. De ville inte spela fotboll, helt enligt plan antar jag?
Visar 1 till 30 ( av 46642 poster )