Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Rollle skrev:Ni är ändå rätt så usla och mest bara tur om ni vinner idag?
Långabollar123 skrev:Skåne sportens krönikör. Han sammanställer DIV1 * GAIS har fått den start de vill ha och ser vääääldigt habila ut. Jag har svårt att se någon annan vinnare i slutändan. Bänken är väldigt stark, publiken är en viktig faktor och Falkenberg är för långt efter. * Falkenberg ja. Trubbiga som smörknivar vissa stunder och två degraderingar i följd har satt sina spår. Men jag gillar vad jag ser ändå. I maskineriet. Det pratas om långsiktighet, hållbarhet och vi har sett många exempel på favoriter som spurtat starkt under hösten. Utsikten var uträknade efter 20 omgångar i fjol, men gick sedan mer eller mindre rent och vann skiten. Falkenberg tror jag behövde lite tid för att anpassa sig till den hr serien och jag tror inte de förlorar många av de återstående 20 matcherna. * Oskarshamn har varit ett topplag i flera säsonger. I år har det havererat helt. Skador och annat har ställt till det rejält och det som oroar mig är ojämnheten. Då kan få slita för att hålla sig kvar. Så, för att summera. GAIS vinner och Falkenberg kvalar. Båda går upp. Ängelholm och Lund slutar på övre halvan.
Zackie skrev:Handlar ju klart om hur man springer med, har ju sett på Hofsö tex, man måste ju ha ork o koncentration när väl läget dyker upp, måste ju finnas andra på banan som ska ta det större ansvaret i defensiven?
Långabollar123 skrev:Ingen dum idé men problemet är att han inte springer. Då håller inte tränarens spel ide. Lite trist för jag hade velat se två anfallare .
Zackie skrev:Jag tycker de e dags nu o ge Kizito en plats i start 11:an, vi har ju väldiga problem med målskyttet o han sitter på bänken…. Flytta ner Hofsö på Agudas plats o Kizito längst fram då ska det nog lossna!
Tuta och Kör skrev:Trollhättan och Lindome 40-2 i avslut. Vinst där så hade vi varit topp 3 nu, men alla kommer komma i svackor och vi kommer plocka poäng efter poäng. Vänta och se grabbar . Hösten kommer vara våran till 100% Det enda jag kan ha åsikt om är att vi måste verkligen prestera eller kombinera oss fram fint för att få en målchans medans andra kan få massa billiga chanser och det tror jag handlar om att Hofsö är ensam lägst fram. Skulle vilje ha två anfallare och vill fylla på med mycket folk i boxen. Ärlig, Hintsa och Hofsö är farliga och jobbiga att möta och det kommer ge utdeling nu.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )