Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46356 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Tror inte jag heller, men just den känslan e lite farlig, 2012 när man hela tiden tänkte, jaja detta löser sig. Skillnaden då från nu e att då åkte vi ner på kval efter sista omgången efter snöplig förlust mot Jsödra o alla va lite i chock, sen klarade vi kvalet med ett nödrop. Nu har vi i princip vart i botten sen omg 1. Fortsätt som senast så ja då löser det sig, men inte av sig självt utan stenhårt jobb gäller. Mot Öster Noring Borgström Öhman Norén Crazy ABW Aguda Adrian Wede Nsima Kizito Förresten varför byttes Wede ut i lördags, va inte han en av de bättre, den som vågar ta tag i bollen o har en tanke hela tiden med de han gör, eller missade jag nåt???
Långabollar123 skrev:Vi kommer aldrig åka ur. TRO MIG !!!!!!
FFF_Klagshamn skrev:Adam Ladebäck bjöd Norrköping på nya poäng igår mot MFF med såg jag. Den mannen älskar Norrköping
Brattebobo skrev:De enda två förlusterna jag känner man kunnat acceptera i år är mot de två lagen som just nu ligger etta och tvåa. I matcherna mot HIF och Värnamo mötte vi bättre motstånd. Övriga förluster känns bara så dumma, onödiga, jag vet inte vad…. Men det hjälper inte ett smack givetvis. Vi är ännu i botten.
Brattebobo skrev:Så var det ju inte riktigt, en sektion för 1000 pers hade ju nästan kostat en kvarts miljon… men nu får vi släppa det där och gå vidare. Ni var några jijas på plats igår ändå såg jag. I Göteborg välkomnas bortasupportrar och då får vi se till att ha en bra klack med oss. Men först Öster hemma. Fullt påkopplat från start och inte upprepa dumheterna från Akropolis senast och lite hemmapublik i ryggen så hoppas vi på nödvändiga tre poäng. Tio matcher kvar, sista tredjedelen.
FFF_Klagshamn skrev:Mig veterligen var det väl inga bortasupportrar som fick komma in på matcher då dock? Och att YWP skulle vara tvugna att köpa en sektion för 1000 personer eller mer när man kommer med max 200 om ens det är verkligen småaktigt från er sida och sedan skyller ni en ombyggnation av en läktare på det dessutom. Jag kan garantera dig att vår förening absolut inte betett sig på det sättet mot bortasupportrar som vill stötta sitt lag på plats. Inte ens mot er.
dizabled skrev:Men din pajas, ombyggnad av hemmastå är inte klar förrän till nästa säsong så därför står hemmapubliken på bortastå. Och vi fick stå utanför när vi mötte er i somras din nöt
Lagetvidhavet skrev:Lägg ner. Prata med era ansvariga och först därefter kan vi ta en diskussion. Nu gör du bara bort dig.
Gabriel C skrev:Det går bra nu.
Gulfot skrev:Haha vilka töntar till supportrar som börjar peka finger. PINSAMT!
Visar 1 till 30 ( av 46356 poster )