Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Hur fan kan vi hota så lite som vi gör? ABW å Stoffe får tydligen prestera inget gång efter gång men ändå få förtroende….
FFF- Marcus skrev:Kizito har väl gjort mer mål eller ungefär lika många som både Adam och Stoffe tillsammans fast dom bägge startat varje match iår..
HMF skrev:Kizito på bänken såklart
HMF skrev:Kizito på bänken såklart
Långabollar123 skrev:Kommer bli Hawaii fotboll idag så va nog med defensiven. Framåt kommer vi få läge på snabba omställningar. Tålamod är ordet idag
FFF-experten skrev:Hm...HN har dagen innan vår superviktiga match mot Vasalund gjort ett slags "domedagsreportage" där man påpekar att vi rent statistiskt har små chanser att klara oss kvar i superettan...Dålig tajmning kan jag tycka. Nåväl, själv är jag helt säker på att vi fixar nytt kontrakt och att vi vinner i morgon! Vi kommer att vända på detta!! Ge järnet killar!!
FFF-experten skrev:Hm...HN har dagen innan vår superviktiga match mot Vasalund gjort ett slags "domedagsreportage" där man påpekar att vi rent statistiskt har små chanser att klara oss kvar i superettan...Dålig tajmning kan jag tycka. Nåväl, själv är jag helt säker på att vi fixar nytt kontrakt och att vi vinner i morgon! Vi kommer att vända på detta!! Ge järnet killar!!
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )