Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
ManMedHatt skrev:Hallå Falkenbergare. Thomas Juel-Nielsen provtränar med oss (ÖSK alltså) just nu. Vad har ni för uppfattning om honom? Ja, jag vet att det var fem år sedan han lirade hos Er men mitt enda minne är att han var stark i luften och (väl?) gjorde ett par mål på fasta.
Brattebobo skrev:Bois kom med starkt lag, så grabbarna måste gjort det rätt bra? Såg Fridolfs mål, en riktig karamell. Den killen, när är det dags för honom? Minns att han såg het ut på försäsongen för typ två år sedan men har väl knappt vart med i en matchtrupp i seriespel.
Tuta och Kör skrev:Varberg Bois kommer med stort sätt en start elva från Alsvenskan idag mot våra unga U21 killar där nästan 6-7 spelare är från U19. Intressant och konstigt att man från Varbergs sida inte lägger in en träningsmatch istället. Dock nyttigt för våra unga killar. Kämpa FFF
Mac_ skrev:Erik Johansson (Berg) skulle ha slutit cirkeln med FFF igen innan karriären avslutades, odlat hästsvans och fått stångas med spelare i Vasalund precis som 2009. Tyvärr blev det inte så. Men men nu krigar vi vidare och gör jobbet mot Trälläbåååj!
Sammo_FFF skrev:Usch vad dåligt. Snart måste vi börja vinna matcher, och dessutom med flera måls marginal. Vår målskillnad är nästan sämst i serien ju.
PekkabadboyForEver skrev:Viktigt att Karl-Axel åker med upp till Eskilstuna på lördag. Går rykten om en minibuss från Rosengård och då behöver dessa balansera upp spriten med vatten om de skulle ha tur att få komma in på arenan.
Zackie skrev:Högerbacken e de jag känner är största ?, Borgström hel o frisk är för mig given där, Özen har inte imponerat i år o fick kliva av skadad senast, Linus kan ju spela både till höger o vänster men till vänster gjorde ju Englund de bra senast med bla ett fint inspel till 1-0! Som de även pratades om i podden kan ju även Norén spela till höger om nu Tuve väljer att ta med kapten Karlsson igen, Axel gjorde de bra i AS förra året på den positionen.
Lagetvidhavet skrev:Alltid svårt att ta ut en elva när nästan alla spelare är redo men efter Söndagens vinst blir jag förvånad om Tuve inte ställer upp med samma elva. Hintsa, Edi, Söderström, Melker, Borgström och Tobbe K finns att slänga in. Fint! Dags för en bortaseger igen.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )