Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 21 | 9 | 5 | 7 | 32 |
8 | ![]() | 21 | 9 | 5 | 7 | 32 |
9 | ![]() | 21 | 7 | 8 | 6 | 29 |
10 | ![]() | 21 | 7 | 6 | 8 | 27 |
11 | ![]() | 21 | 8 | 3 | 10 | 27 |
TOTALT 46633 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Höjt kvaliteten på allt vi gör nu eller hur var det..?
FotbollsFFantast skrev:Har segervittring ikväll!!
Zackie skrev:Välkommen Ludwig!!! Känns som en ganska stabil värvning, säkert bättre än de vi har o oxå medveten om va han kommer till för serie. Ingen chansvärvning med andra ord. Imorgon då, en match där ingen egentligen förväntar sig 3p, men absolut inte helt utom räckhåll i mina ögon, måste vända nån gång. Tim E Özen-Tobbe-Norén-Linus B O Hintsa-Stoffe-Melker-Wede Kizito-ABW Detta tycker jag!
Långabollar123 skrev:Ska bli intressant att se hur Tuvesson ska trolla imorgon eller om han är feg för politiken i FFF . Säkert kort där alla rutinerade måste spela . Då är väl Kizito och Hintsa på bänken igen fast man förlorade sist. Vem tar Adrians plats ? Wede i mitten med Melker och Söderström på kanten ? Stoffe och Adam på topp? Intressant att se hur dom gör . Feghet eller satsa som alla andra lag gör. Feghet så är det torsk igen tyvärr . Oavsett så kämpa som fan alla som spelar .
FF Kämpa skrev:Klart! Tränade igår enligt flera
Zackie skrev:Är detta en personlig önskan/ förhoppning eller nåt som är aktuellt?
Lagetvidhavet skrev:Nu längtar man tills på Tisdag! Dags för en vinst nu. Jag tror den kommer emot HIF. Kämpa!
Lagetvidhavet skrev:100 st stå…
Visar 1 till 30 ( av 46633 poster )