Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Vi supportrar är rätt lustiga ändå. Vi dömer spelare snabbt och hårt om man inte vet så mycket om dom. Då dömer man snabbt när det går dåligt för vårt kära FFF. Jag tänker på tex Kalle Björklund för 1 månad sedan så var det liksom den viktigaste spelaren i hela truppen. Han var det givnaste backen och ojojoj vi vill bara att han ska spela och frågan var om vem som skulle spela bredvid honom. Sedan gör han en platt match nu senast mot Värnamo och nu vill vi inte ens se grabben på plan igen, medans dom som varit i klubben länge kan göra bort sig om och om igen men där är man lite blind för man vet ju vad han kan sedan innan. Om tex Tobbe skulle göra bort sig 3,4 gånger eller Björklund gör det 1 gång så vill man ha ut Björklund. Liknade skulle det vara med Borgstrand , lite misttag och då skulle det vara in med Özen, mer rutin bla bla. Liknade med Hintsa, skulle han ha gjort så mycket misstag som Edi hade gjort så hade han inte ens varit med i truppen. Jag bara menar GE DOM CHANSEN för det kommer ta tid om man har så många nya. Man glömmer också bort hur mycket Hasse har gjort i denna klubb och jag skulle inte tro att han skulle ha problem att hitta ny klubb. Han har fått en trupp och en ung trupp, därför jobbar väl han efter dessa resurser. Som jag ser på saken så jobbar klubben på rätt sätt och jag tror att det är bästa vägen. Bygg en ung ny trupp för framtiden och kanske kan vi sälja någon i framtiden som vi kan vara stolta över. Sen förstår jag att man självklart vill vinna alltid och vill se hjärta från alla spelare och där har tränarna men speciellt spelarna stort ansvar och proffsighet att visa att dom vill vara i FFF. krossa ÖIS
FalkenbergsFF skrev:Om vi nu inte ska gå upp direkt så har vi alltså fyra inlånade spelare i truppen just nu som då tar upp vår ”egna” spelares möjligheter till utveckling, för det är INGEN garanti att dessa spelare är kvar när vi då ska bli ”mogna” för att gå upp. Jag har hävdat många saker och för var dag som går så är blir jag bara mer och mer övertygad; Hasse och Håkan MÅSTE bort. Det går inte längre. Det tar stopp... Forza gula
Tuta och Kör skrev:Håller med KOM IGEN NU Vist vi kan ha åsikter om allt men vi släpper det till dom som kan och låt dom jobba med lugn och ro. Kanske blir det ett mellan år och en del förändring med unga och hungriga spelare, tror dock att det är framtiden för Falkenberg . Att skriva vilken uppställning vi ska ha utan att veta hur visa av dom äldre presterat så tror jag nog mer på att ge hungriga killar chansen. Vi kan inte leva på hur visa presterade 2020 och 2019 . Nya tider och superettan måste man springa annars är det hej då. Gå in och läs Värnamos hemsida. Dom skriver. DET VAR JUST DÄR , PÅ FALKENBERGS VÄNSTERKANT SOM LUCKORNA FANS FÖR VÄRNAMO. Där spelar ändå bland dom mest rutinerade i klubben Englund och Edi kontra med juniorerna till höger Borgstrand och Hintsa. Saken är att Juniorerna är jobbigare att möta.
Lagetvidhavet skrev:Vi kan väl lugna oss lite? 26 omgångar kvar. Ska vi redan ge upp och satsa på nästa säsong.. ? Jag vet precis som du att det finns många brister, men att ge upp redan... Kom igen nu!
FFF-experten skrev:Vi har helt klart en spännande trupp med många unga talanger. Att vi skulle studsa tillbaka till AS redan i år är en härlig inställning vilket gav hopp till oss supportrar. Men det är nog bara att inse att detta lag inte är moget för den uppgiften ännu. Detta lag behöver mer tid på sig... Och det är väl inte så konstigt egentligen. Det är ju inte några etablerade spelare vi värvat precis utan tvärtom mestadels rätt oerfarna unga killar (talanger). Rätt konstigt kan jag tycka att så pass många pratat om oss som ett förmodat topplag. Särskilt med tanke på hur försäsongen såg ut... Om man gör många saker rätt denna säsong så kan vi kanske bli ett topplag till nästa år. I år gäller det att bygga upp något för framtiden. Det är i alla fall vad jag tror. Just nu gäller det att hitta tillbaka till en slags grund med en enkelt spel utan att krångla till det för mycket. Sedan får man köra justeringar efter hand det sätter sig. Den stora frågan just nu är väl om man vågar hålla fast till detta spelsystem eller inte.
Rollle skrev:Tror ni åker ur Superfettan, farväl Falkenberg men pizzan är god på Lilla Napoli.
PekkabadboyForEver skrev:Har någon talat om för dig någon gång PolitikerPer hur jävla snygg du är?
Rollle skrev:Tror ni åker ur Superfettan, farväl Falkenberg men pizzan är god på Lilla Napoli.
Brattebobo skrev:Instämmer, jeans ska det vara! Inga träningsoverallbrallor eller kostymbyxor.
Brattebobo skrev:Efter fyra omgångar ligger vi då alltså sämre till i Superettan än vad HBK och BoIS gör i Allsvenskan. Förnedrande...
Lagetvidhavet skrev:Jeans hade varit drömmen!
Brattebobo skrev:Efter fyra omgångar ligger vi då alltså sämre till i Superettan än vad HBK och BoIS gör i Allsvenskan. Förnedrande...
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )