Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:Ja, tyvärr är dom fyra helt ur form. Oroar mig mest över Björklunds kompanjon i mittlåset. Det håller inte.
FotbollsFFantast skrev:Ja herregud, Tobbe K, Garbett, Edi, Wede.....vad ska man säga..... Men Tvååker är bra.
Zackie skrev:Match idag, Wede från start på O Hintsas plats, hoppas han verkligen visar idag att han vill ha den platsen, gillar Wede o hans vinnarskalle sen är han väldigt bra med bollen o har ett fint skott, minns bla målet mot Hammarby hemma i höstas!
ARRIBA skrev:Information om vem som eventuellt är påväg in? "En spelare som går direkt in i startelvan" vilken position tänker ni? Mittback?
Gulfot skrev:Vi spelar i S1, inte AS...
Zackie skrev:Har vi inte redan en back på ingång förstår jag inte alls varför vi lånar ut Gabbe, han har ju heller aldrig i mina ögon fått en ärlig chans o visa upp sig, han gjorde de bra i AS förra året framförallt mot ÖFK borta i 2:a halvlek när han kom in. Hade vart kul o sett han jämte Kalle B.
Tuta och Kör skrev:GUD snälla ge oss en mittback.........
The Boss Fbg skrev:En spelare på väg in som av olika skäl inte kommunicerats - tänk om det är Rasmus Bengtsson fd MFF??? Han vill inte flytta med familjen - så utbudet blir ju lite begränsat. Men lite pendling hade nog fungerat kortsiktigt (2021) - hade varit en drömvärvning i försvaret...!!!
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )