Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Emil skrev:John ”0 mål” Chibuike och Nsima ”träben” Peter på topp, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
FFF_Emil skrev:John ”0 mål” Chibuike och Nsima ”träben” Peter på topp, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
Zackie skrev:Min 11:a Noring Özen-Norén-Calle-Englund Söderström-Stoffe-Mathisen-Wede JC Edi
FFF- Marcus skrev:Helt otroligt! Knappt märkt av den spelaren ... hade väl kontrakt så att han säljs för mer än björken absolut! Men 30? Många unga som säljs för 30 och över det nu från AS... Synd vi aldrig lyckats pressa priserna såpas högt.. inte ens i närheten av 10 för någon ...
Zackie skrev:Undra va vi fick för Björken, 1-2 mille? Läste att HIF sålt Gigovic till Ryssland för 30, helt sjukt då denna spelare är 18 år o visst startat matcher i AS men långt långt ifrån ngn som man känt ” o shit vilken spelare” utan mer som en i mängden. Styrelsen vill ju inte svara på va man fick för Björken vilket är lite märkligt, va spelar de för roll, eller fick man så dåligt att man skäms?
Lagetvidhavet skrev:4-6 veckor så minst oktober ut. Kanske är med dom sista omgångarna. (?)
FotbollsFFantast skrev:Hela hösten?
Lagetvidhavet skrev:Gustaf är ju skadad??
FotbollsFFantast skrev:Noring Norén-Gabbe-Calle-Jacob Söderström-Lorik-Mathiesen-Wede Gustaf- Edi
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )